Ateş;
Saat geç olmuştu. Herkes evine gitmişti. Bende Nazlının hazırlanmasını bekliyordum. Yarim saattir bi ceketini giyemedi kız.
A: Nazlı! Hadi yoruldum.
N: Ateş tamam, bi bekle ya!Ceketini giymiş bir halde yanıma geldi.
A: Nihayet Nazlı hanım.
N: Abartmasanız olur, Ateş bey!Güldüm.
Komutanım ve Baharla vedalaşıp dışarıya çıktık. Soğuk hava bizi karşıladı dışarıya çıktığımızda. Nazlıya baktım.
A: Üşüdün mü, kelebek?
N: Biraz.
A: Sarılarak ısınabiliriz.
N: Hm, peki.Aslında baya şaşırmıştım. Nazlı böyle şeylere o kadar kolay evet demezdi.
A: Sen evet mi dedin?
N: Ateş, herşeyi tekrarlatıyorsun. Öyle tadı olmuyor ki.Birşey demeden ona sarıldım. Öyle bir kaç dakika durmuştuk galiba. Yani emin değilim. Yarimin kokusunu içime almıştım.
A: Seni çok seviyorum be.
N: Bende seni.Nazlı beni bıraktığında, yürümeye devam etmiştik. Pek konuşmadık, ama insanlar konuşmayarakta anlaşabilirler.
(O muhteşem NazAt sahnesi geldi aklıma😣😍)A: Nazlı, biz evlenelim ya.
Nazlı bana şaşırmış bir şekilde bana baktı.
N: Nerden çıktı bu şimdi? Sen daha babama bile söylemedin.
Güldü.
A: İstemiyor musun?
N: Saçmalama, istemez olur muyum? Tabikide istiyorum. O günün hayalini kuruyorum.
A: Seni o beyazlar içinde görmeyi o kadar istiyorum ki.
N: Babama söyleyelim? Hem Yavuz, Fethi , Mücahit felanda yardım eder. Babam belki dahada çabuk kabullenir.
A: Yok ya, biz beraber gidelim. Sadece sen ve ben.
N: Emin misin?
A: Tabikide. Hatta yarın gidelim. Bu işde halledilmiş olur. Bende komutanımın arkadından iş çevirmemiş olurum.
N: Yarın mı?
A: Evet. Ben size gelirim, konuşuruz.
N: Bilmem.Durdum ve Nazlıya baktım.
A: Nasıl bilmem? Nazlı sen benimle dalga mı geçiyorsun?
N: Ne dalgası. Sadece korkuyorum biraz.
A: Korkamana gerek yok. Biz birşey yapmıyoruz. Sadece birbirlerimizi seviyoruz, Nazlı.Nazlının yüzünün önündeki saçı çekip Nazlıya baktım. O da bana baktı. O kadar güzeldi ki. Ona bakmaya kıyamıyordum.
Nazlı bana yavaşça yaklaşıyordu. O kadar yaklaşmıştıki. Aramızda bir kaç santim vardı belki.
Bende yaklaşıp Nazlıyı öptüm. Kısa bir öpüşmeydi. Ama benim için belki senelerdir devam etmiş gibiydi.
Öpüşmeyi durdurduğumda, Nazlıya baktım ve güldüm. O da bana gülmüştü.
N: Biz sadece birbirlerimizi seviyoruz.
Selam
Sadece NazAtlı bir bölüm yapmak istedim. Sinirim o kadar bozuk ki. Dünkü bölümde hiç bir kaç saniyelik bile NazAt sahnesi yoktu. Feysu, EyFet, YavBah vardı, ama NazAt haftalardır yok! Buna gerçekten sinirim çok bozuldu. Ondan böyle NazAtlı sahne yapmak istedim. Ethem NazAt sahnesi yapmıyorsa ben yaparım dedim. Belki sonra bir tane daha bölüm gelir ama yorumlar be oylar gelirse tabiki.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Geri Dönüş {SÖZ}
FanfictionAsker olan Ateş hayatını normal bir şekilde yaşıyordur. Sevgilisi, Nazli ve kardeşleri kadar sevdiği arkadaşlariyla günlerini geçiriyordur. Bir gün Fethi'nin kardeşi gelir, ve hayatı karmakarışık olur. Hiç istemese de yavaş yavaş...............