Koltukta yatıyordum. Muhtemelen herkes uyuyordu, sadece ben. Aklım abimdeydi. Hiç çıkmamıştı aklımdan. Sanki ona birşey olacakmış gibi hissediyordum. Allah korusun.Onu o kadar çok seviyorum ki. Ve çok özledim. Ben burda yatarken o kim bilir nerededir.
Dönüp az ilerideki koltukta yatan Nazlıya baktım. Keşke bende uyuyabilsem, ama olmuyor işte. Abim aklımdan çıkmıyor.
Nazlıyla beraber koltukta yatıyorduk. Yani ayrı ayrı koltukta. Eylem ise abimin odasında. Bahar ve Suda benim odamda.
Telefonumun yastığımın altında titrediğini hissettim. Yastığımı kaldırıp telefonumu aldım. Selimden bir mesaj gelmişti.
Selim:
Kusura bakma akşamki rezillik için. Ben bu gece yurt dışına iş için gideceğim. Kısa bir zamanda geri dönerim, benden haber alamazsan korkma diye bu mesajı attım. İyi geceler.O da mı? Bu ne ya. Bende hemen ona mesaj attım.
Selin:
Haber verdiğin iyi oldu. İyi geceler.
Telefonumu kapatıp yastığımın altına koydum. Gözümü kapatıp uyumaya çalıştım. Belki uykuya dalarım.
~
Sabah olduğunda ilk ben kalktım. Çok uyumamıştım. Galiba 1/2 saat uyumuşum. Daha çok erkendi. Elimi, yüzümü yıkayıp, mutfağa gittim. Kahvaltı için birşeyler yapmaya başlamıştım.
N: Ooh, erkencisin.
S: Uyumadım ki. Yani uyuyamadım diyelim.
N: Bende, aklıma kötü şeyler gelip duruyor.Kendimde ne kadar korktuğum halde Nazlıya dönüp ellerini tuttum.
S: Hiç birşey olmayacak. Hepsinin burnu kanamadan geri dönecekler ve Ateşle beraber mutlu olacaksınız. Herşey düzelecek. Korkma.
Nazlı bana gözleri dolmuş bir halde bana bakıyordu.
N: İyiki varsın.
Gülümsedim.
S: Sende.
Bir süre öyle önümüze baktık.
S: Hadi biraz sonra diğerleride kalkar. İş bizi bekler Nazlı hanım.
N: Tamam, tamam. Hadi.Sohbet ederek işimizi yapıyorduk. İçeriden çığlık duyana kadar. Nazlıyla birbirlerimize baktık.
Su: BAHAR!!
Nazlıya baktık.
S: Birşey oldu, Nazlı. Koş.
Koşarak benim odama gittik ve kapıyı açtığımda...
O zaman ekşın başlasın😏
Yorumlarınızı bekliyorum. Son zamanlarda çok az beğeni ber yorum alıyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Geri Dönüş {SÖZ}
FanficAsker olan Ateş hayatını normal bir şekilde yaşıyordur. Sevgilisi, Nazli ve kardeşleri kadar sevdiği arkadaşlariyla günlerini geçiriyordur. Bir gün Fethi'nin kardeşi gelir, ve hayatı karmakarışık olur. Hiç istemese de yavaş yavaş...............