Selin;
Terlemiş bir halde uyandım. Nefes nefese kalmıştım. Gece uyuyamamıştım. Sabaha doğru uykuya dalmışım, ama kötü bir rüya gördüm. Yani kabus.
Yataktan kalkmadan önce telefonumu yastığımın altından çıkarıp, mesajlarım var mı diye bakmıştım. Beklediğim gibi yoktu. Yani vardı, ama beklediğim kişiden değil.
Abim.
Tam 2 hafta oldu, ama hala haber yok. Artık endişelenmeye başlıyordum. Yani o ilk günden beri var, ama şimdi o kadar korkuyorum ki.
Telefonumu geri yastığımın altına koyup, yataktan kalktım. Elini yüzümü yıkayıp, üstümü giyindim.
Kendime yiyecek birşeyler hazırlayıp yemek için masaya oturdum. O sırada zil çalmıştı. Abim bu!
Koşarak kapıya gittim. Kapıyı açtığımda abim değil, Nazlı vardı önümde. Yüzümdeki gülümsemenin kaybolduğunun farkındaydım, ama bi an abim sanmıştım.
S: Nazlı.
N: Beni görmeyi sevinmedin mi ?Gülümsedim.
S: Tabikide sevindim, sadece abim sanmıştım.
N: Bi saniye bile başka birşey düşünemiyorsun değil mi?Kafamı 'evet' diye sallamıştım.
S: Girsene, ayakta kaldın.
Nazlı dediğimi yaptı ve içeriye girdi. Ceketini astı ve beraber masaya oturduk.
Sohbet etmeye başlamıştık. İçimiz ne kadar acıyla dolu olsa bile, beraberken gülebiliyorduk. En önemlisi o değil mi zaten?
Bahar ;
Dışarıya hava almak için çıkmıştım. Kaç gündür çıkmıyordum, Güler abla o kadar endişeli ki. Tamam anlıyorum, başıma yine öyle birşey gelicek diye korkuyor, ama beni çok sıkıyor bu olay.
Kendimi o kadar boş hissediyorum ki. Yavuzun gitmesi beni perişan etti.
Onun o bana bakan mavi gözlerini, o güzel kokusunu özledim.
Suyla konuşmayalı baya olmuştu. Telefonumu çantamdan çıkarıp Su'yu aradım.
Su: alo Bahar ! Nasılsın?
Şu kızın beni düşünmesi beni o kadar mutlu etti ki.
B: Daha iyim. Sen nasılsın?
S: Nasıl olayım ki?
B: Sadece sen değil, hepimiz o haldeyiz şu an.
S: Haklısın.
B: Neyse, ben seni buluşalım mı diye aramıştım.
S: Olur, hem kafamı dağıtmış olurum.
B: O zaman her zamanki buluştuğumuz kafede yarım saat sonra buluşalım mı?
S: Tamam. Hadi öptüm.
B: Bende seni.Telefonumu kapatıp geri çatama koymuştum. Kafeye yürüyecektim. İyi gelirdi belki bana. Zaten yarım saate orada olurum.
~
Su'yla 1 saattir burada oturup sohbet ediyorduk. Vallaha ikimizede iyi gelmişti bu. Hem onun yüzü hemde benim yüzüm gülüyordu.
B: Ay, benim canım tatlı istedi.
S: Olur, tamam. Sipariş edelim mi?
B: Tabiki kızım!İkimizde güldük.
S: Yalnız Bahar, sen daha hamileliğin başında böyleysen seni bir kaç ay sonra görmek isteniyorum.
B: Abartma kızım ya!O sırada telefonum çalmıştı. Hemen çantamı kucağıma koyup telefonumun aradım. Bulduğumda telefonumun ekranında Yavuz'un ismini görmüştüm.
Yüzümde bir gülümseme oluşmuştu.
Hemen açmıştım.
B: Alo, Yavuz! Oh be! Sonunda bitti mi görev? Seni çok özledim.
Yavuz cevap vermemişti. Derin bir nefes aldığını buradan duymuştum.
B: Y-yavuz?
Y: Bahar, hemen hastaneye gelmen lazım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Geri Dönüş {SÖZ}
FanficAsker olan Ateş hayatını normal bir şekilde yaşıyordur. Sevgilisi, Nazli ve kardeşleri kadar sevdiği arkadaşlariyla günlerini geçiriyordur. Bir gün Fethi'nin kardeşi gelir, ve hayatı karmakarışık olur. Hiç istemese de yavaş yavaş...............