Uzun bir sure sohbet ettikten sonra abim Yavuz'dan izin alip beni evine göturecekti.
Baya uzak olduğundan dolayi 20 dakika yürümeleri lazimdi.
S: Abi.
F: Hmm.Abime dönüp baktim.
S: Sen beni hiç mi özlemedin?
Durdu ve bana bakti. "
F: Kızım sen hasta mısın? Her gün her saniye seni düşünüp durdum ya. Nasıl sevindiğimi bilemezsin.
Bana sıkıca sarıldı. Içimden gülmek geliyordu amak gülemedim.
S: Ondan mi 15 sene hiç hal hatır sormadın?
Cevap vermedi. Doğru olduğumu biliyordu. Konuyu kapatıp bende sessizce yanında yürüdüm.
_________________F: Işte burasi.
Abim kapıyı açıp 'Önden git' diye işaret etti. Içeriye girip heryeri inceliyordum. Çok büyük değildi ev ama küçük de değildi. Ona yeterdi. Tabi banada ama abimle yaşayabilirmiydim bilmiyordum.
F: Beğendinmi?
Kafami salladım.
S: E-evet.
Abim arkamdan sarıldı.
F: Seni çok seviyorum ve mutlu görmek için elimden gelen herşeyi yapıcam. Artık ben varım.
Güldüm. Bir şey diyemedim, çünkü içimden bir ses öyle demiyordu. Sanki burası bir kaç güne cehenneme dönüşücekmiş gibi..
F: Gel odana gidelim.
S: Odammi?Abim kafasini salladi.
F: Tabi sen oturma odasında yatıracak halim yok.
Elimi tutup beni odaya götürdü. Içeriye girdiğimde bem beyaz bir oda görmüştüm.
S: Herşey hazir?
Abime döndum.
S: Bunlarin hepsi benim içinmi gercekten?
F: Evet.
Abime gülüp sarıldım . O sırada kapı caldı. Abim beni birakip kapıya gitti. Ben ise odamı inceliyordum. Çok güzeldi.
F: Beyler girin.
kapıdan kafamı uzattım ve keşke yapmasaydım. Ilk bakişta Ateşle göz göze gelmiştik. O mavi gözleri. Sanki dünya durmuş gibiydi. Selin kendine gel! O zaman geride kaldı. O deli asker de vardi adi neydi? Ha Mucahit. Deli meli ama baya sevmiştim. Ve Feyzullah da gelmişti.
Fey: Selam Selin.
S: Selam.Hepsi içeriye girmişti. Acaba gitsemmi? Yoksa.. Yok ya gidecem. Bende girdim içeriye. Ilk kez giriyordum oturma odasina. Ateş ve abimin ortasına oturdum. Elimden geldikce abimin yanına oturmaya calışıyordum. Of ya. Tesadüfe bak..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Geri Dönüş {SÖZ}
FanfictionAsker olan Ateş hayatını normal bir şekilde yaşıyordur. Sevgilisi, Nazli ve kardeşleri kadar sevdiği arkadaşlariyla günlerini geçiriyordur. Bir gün Fethi'nin kardeşi gelir, ve hayatı karmakarışık olur. Hiç istemese de yavaş yavaş...............