Nazlı?

287 22 4
                                    

Selin;

İçeriye girip, kapıyı kapattım. Anahtarlarımı masanın üstüne atıp, ceketimi ve çantamı astım.

"Abi! Ben geldim." Ses gelmemişti. "Abi?" Abimin odasına gidip, kapıyı yavaşça açtım. Kapı açıldığında ise abimin odadında olmadığını gördüm.

Nerdeydi acaba? "Abi!" İçeriye gittiğimde, masanın üstünde kısa bir not vardı;

Görev çıktı, haber veremedim. Kendine iyi bak.

Fethi

Kağıdı odanın bir köşesine attım. Kendimi kanepeye atıp, tavana baktım. "Allahım sen onları koru. Lütfen."

Bahar;

"Kendine dikkat et." "Tamam." Gülümsedim. "Söz mü?" O da gülümsedi. "Söz." Ona son kez sarıldım.

Son kez kokusunu içime çektim. "Bizi çok bekletme." Yavuz'un gülümsediğini hissettim. Saçıma küçük bir öpücük kondurup, beni bıraktı.

"Kendini çok yorma, Güler ablalara git sık sık. Yalnız kalmanı istemiyorum, doğuma az kaldı zaten." Güldüm. "Yuh, daha 4 ayı var."

Yavuz gülümsedi. "Az kalmış işte." "Çabuk gel olur mu, daha beraber gidip cinsiyetini öğreneceğiz."

Yavuz başını onaylayarak salladı. "Ben artık gideyim, beni bekliyorlar." Yüzümdeki gülümseme kaybolmuştum. Gitmesini istemiyordum, başına birşey gelicek diye çok korkuyordum.

Bebeğimin babasız kalmasını istemiyordum. Yavuz arkadını dönüp kapıdan çıktı. Birşey demeden gitti, Yavuz vedalaşmayı sevmiyor.

Duygusala bağlamak istemiyor, ondanda böyle soğuk davranıyordu. Kapıyı kapatıp, içeriye gittim.

Masanın üstündeki telefonu alıp, Nazlı'yı aradım. Kaç gündür görmüyordum onu, çok özlemiştim.

Bir kaç kere çaldıktan sonra açmıştı telefonu.

"Alo, Nazlı?" Diğer taraftan ses gelmemişti. "Nazlı?" "Efendim." "İyi misin sen, kuzum?" Yine kısa bir süre cevap vermemişti.

"İyim, Bahar benim işim var. Başka zaman konuşuruz, hadi görüşürüz."

Birşey diyemeden telefonu kapatmıştı. Nazlının birşeyi vardı.

Nazlı;

Telefonu kapatıp, yatağımın üstüne atmıştım. Bahara kızgın mıydın? Bilmiyorum. Onun bir suçu yok, ama böyle önemli birşeyi benden saklı tutması, ben üzdü.

Bu aralar hiç kimseyi görmek istemiyorum. Sadece yalnız kalmak istiyorum.

Geri Dönüş {SÖZ}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin