10 dakika önce ;
Selin;
Ateşin odasının önünde bekliyordum. Nazlı Ateşi o kadar çok görmek istedi ki, hayır diyemedim. Ama her an yakalanıcağız diye korkmuyor değilim.
Heyecandan yerimde duramıyordum. Ayağa kalkıp biraz yürümeye başlamıştım. Erdem abi her an gelebilir, ve o beni dahada korkutuyordu.
Kendim için değil, içerdekiler için. Bana birşey olmaz, ama onlara olur.
O sorada telefonum çalmıştı. Telefonum cebimden çıkarıp, abimin aradığını gördüm.
S: Abi, birşey mi oldu ?
F: Selin, Eyleme ulaşamıyorum.Benim derdime bak, abiminkine bak.
S: Ee ne yapmamı istiyorsun abi? Ben dedektif miyim? Benimde işlerim var abi.
F: Kızım, bi dur. Sadece bi Baharın odasına baksan, benim için. Çok önemli birşey konuşacam onunla.
S: Abi, şimdi olmaz. Sonra tamam mı ?
F: Selin, bende şimdi diyorum, Allah Allah.
S: Abi bende işim var diyorum.
F: Neyse Selin, ben kalkıp bulurum kendim. Artık dikişlerime nolucak, Allah bilir.Abimin bunu bilerek yaptığını biliyordum.
S: Tamam, tamam. Ben bakıcam, hadi sen kapat. Yerindende kalkma!
Telefonu kapatıp, cebime koydum.
Nazlının işi hala bitmedi.
Hemen gidip gelsem, birşey olmaz ya. Şu ana kadar gelmedi, ben gittikten sonra mı gelecek? Yani gelmez.
S: Off abi.
Hemen Baharın odasına koştum.
~
İçeriye kapıyı çalmadan girmiştim. Nefes nefese kalmıştım. Konuşamıyordum.
B: N'oluyor?!
S: Eylem..
E: Noldu, Selin?
S: Abim, seninle önemli birşey konuşacakmış. Yanına git, benim çok önemli işim var. Hadi.İçerdekiler birşey diyemeden, dönüp Ateşin odasına koştum.
Nazlı;
Babam içeriye girmişti. Korkudan ne yapacağımı bilmiyordum.
Ateş hala elimi tutuyordu.
Ben çekemiyordum, donup kalmıştım.
Babam bana bakmıştı.
Artık herşeyin söyleme vakti gelmişti.
E: N'oluyor burda ?
N: Baba, biz-
A: Komutanım, Nazlı-O sırada Selin içeriye girmişti.
S: Aa, Erdem abi ? Sen mi geldin.
Babam Seline bakmıştı.
E: Geldim, geldimde pek hoş gelmedim.
S: Neden ? Birşey mi oldu ?Ya bu kız ne yapıyor ?! Ortalığı iyice karıştıracak. Babam bize bakmadığından dolayı elimi hemen kendime çekip, ayağa kalktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Geri Dönüş {SÖZ}
FanficAsker olan Ateş hayatını normal bir şekilde yaşıyordur. Sevgilisi, Nazli ve kardeşleri kadar sevdiği arkadaşlariyla günlerini geçiriyordur. Bir gün Fethi'nin kardeşi gelir, ve hayatı karmakarışık olur. Hiç istemese de yavaş yavaş...............