Ateş:
Nazliyla buluşacaktik. Onu bekliyordum. Çok seviyordum onu ya. Selini asla aramiza girdirmem. O kimmiş ya?
N: Selam
Güldüm. Ayağa kalktim.
A: Kizim ben sana çok aşığım.
Nazli güldü
N: Ateş söyleme böyle şeyler.
Hiç düşünmeden ona sarildim. Kokusunu içime aldim.
A: Senden asla başkasi olmicak.
Fethi:
Ateş gitmişti. Yavuz komutanım'la oturuyorduk. Selin ve Bahar ise içerdelerdi . Çıkmadılar. Acaba ne oldu Seline? Çok meraklıydım.
F: şey komutanım.
Yavuz telefonunu kapatıp Fethi'ye bakar.
Y: Hı?
F: Sizce ne oldu? Yani Selin ve Ateş. Ikiside çok değişik davrandı biz geldik ten sonra.
Y: Yani belki hiç sandığımız gibi değildir. Bekliyecez.O sırada Bahar içeriye girer ve yanında Selin vardır. Ayağa kalkıp Selin'in yanına gittim. Bana baktı.
S: Abi özür dilerim.
Güldüm.
F: Gel buraya.
Onu bana çektim ve sarıldık.
B: Yavuz bizde gidelimmi artık?
F: Nereye?
Y: Nereye olucak? Tabiki de eve oğlum.Bahar güler.
B: Selincim, istediğin zaman bize gelebilirsin veya beni ara ben gelirim.
Selin kafasını sallar ve güler.
S: sağol Bahar.
B: Ne demek.~~~~~~~~~~~
Bahar:
Yavuzla beraber eve yürüyorduk. Çok zor bir akşamdı. Selin ise çok zor bir kızdı. Aslında zor değildi. Sadece çok şey yaşamış ve insanlıktan korkan birisi. O konuları hiç açmamıştık. Benim hakkımda konuşmuştuk.
Y: Ee? Selinin problemi neymiş?
Omuzumu kaldırdım.
B: Hiç bilmiyorum.
Y: Deme ya.
B: Bence biz gelmeden bir şeyler oldu. Çok korkmuş gibiydi.
Y: Bilmiyorum. Bilmiyorum.Yavuz:
Yani bilmiyorum da, aklımda tabi bir kaç tahmin var. Ama ben bunu öğrenirim..
Bahar'a dönüp güldüm.
Y: Seni özlemişim.
B: Kaç saattir yanındayım.
Y: Sorma Bahar ya. Kafam karma karışık.Kolumu Bahar'a attım ve böylece eve gitmiştik.
Fethi:
Yavuz ve Bahar gittikten sonra içeriyi toplamaya başladım. Selin ise yemediği yemeği yiyordu.
Sorsam mı? Yoksa sormasam mı?
F: Selin, Ateş'le senin aranda birşeyler mı oldu? Kavga mı ettiniz?
Selin yemeğini bırakıp bana baktı.
S: Yoo.
Ayağa kalktı.
S: Ben yatıcam. Hadi iyi geceler.
F: Iyi geceler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Geri Dönüş {SÖZ}
FanfictionAsker olan Ateş hayatını normal bir şekilde yaşıyordur. Sevgilisi, Nazli ve kardeşleri kadar sevdiği arkadaşlariyla günlerini geçiriyordur. Bir gün Fethi'nin kardeşi gelir, ve hayatı karmakarışık olur. Hiç istemese de yavaş yavaş...............