Nazlı:
Selin ile beraber film izliyorduk. Yani film oynuyordu, biz konuşuyorduk. Seline Ateşle nasıl tanıştığımızı anlattığımda güle güle işi bitmişti.
O da bana Yavuz ile eski günlerini anlatırken ben gülmüştüm. Yavuz abiden beklenmedik şeyler duymuştum Selinden.
Yavaş yavaş akşam olmaya başladığında telefonum çalmıştı.
Bahar:
B: Allahım delirecem. Yavuz, ben doktorum psikolog değilim biliyorsun değil mi?!
Y: Bahar, saçma sapan konuşma.Yavuzun sesi kısık geliyordu. O kadar çok ağlamış ki.
B: Ben kıza nasıl diyebilirim?!
Y: Kimin demesini bekliyorsun ? Benim mi?!
B: Evet, sen onun komutanısın. Sen söylemen lazım kıza! Ben arkadaşıma bu haberi veremem. Dayanamam ! Anla bunu Sarı Komutan!Yavuz susmuştu.
Y: Bahar hadi bak al şu telefonunu. Ara Nazlıyı söyle. Zaten Selinde yanındaymış.
Ağlamaya başlamıştım.
Yavuz hiç düşünmeden bana sarılmıştı.
Bu adama gerçekten aşığım. Kendi benden perişan bir haldeyken, beni teselli etmeye çalışıyor.
Yavuz beni bırakıp elleriyle gözyaşlarımı silmişti.
Yavuzda ağlıyordu.
Y: Hadi birtanem.
Kafamı 'tamam' diye sallamıştım.
Yavuzun elindeki telefonu alıp rehberde Nazlının ismini aradım. Ve bulduğumda derin bir nefes alarak onu aradım.
Nazlı;
Baharın aradığını gördüğümde, hemen açmıştım.
N: Alo Bahar?
Bahar ağlıyordu.
N: B-bahar?! Noldu??
Korkmaya başlamıştım. Yoksa bebeğine birşey mi olmuştu.
Bahar cevap yerine dahada çok ağlamaya başlanıştı.
N: Bahar?!
Selin bana endişeli bir şekilde bakmıştı.
S: Noldu? Kötü birşey yok dimi?
Seline bilmiyorum diye işaret etmiştim.
B: Nazlı!
N: Bahar, Noldu?
B: Nazlı, Selin yanında mı?Seline baktım.
N: E-evet?
B: Nazlı, Fethi.
N: N-nolmuş?Sesim titremeye başlamıştım. İnsanın aklına en kötü şeyler geliyordu.
O sırada Yavuzun sesini duymuştum. Bahar telefonu Yavuza vermişti.
Y: Alo, Nazlı ben Yavuz. Fethi çatışmada yaralandı. Şimdi ameliyatta. Seline herşeyi anlat. Ben Ateşi göndericem oraya. Hadi kendinize iyi bakın.
Yavuz abi telefonu kapatmıştı. Ama. ben donmuş bir halde kalmıştım. Nasıl anlatacam ben bunu Seline?
Kız kaç haftadır perişan bir halde. Şimdide abin çatışmada vurulmuş ve şimdi ameliyathanede mi diyim? Nasıl?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Geri Dönüş {SÖZ}
FanficAsker olan Ateş hayatını normal bir şekilde yaşıyordur. Sevgilisi, Nazli ve kardeşleri kadar sevdiği arkadaşlariyla günlerini geçiriyordur. Bir gün Fethi'nin kardeşi gelir, ve hayatı karmakarışık olur. Hiç istemese de yavaş yavaş...............