Ateşe yumruk atan kişiye baktığımda, başka bir şaşkınlık içindeydim. O oydu.
A: Napıyorsun lan sen?
X: Asıl sen napıyorsun? Kızı mı rahatsız ediyorsun şerefsiz!
A: Sen beni ne sandın lan?S: D-durun. Ortada yanlış anlaşılma var. Beyfendi ben-
Ateşe yumruk atan kişiye döndüğümde yeni bir şaşkınlık içindeydim.
S: Sen.
X: Evet ben.Karşımda geçen beni yere düşüren manyak vardı. Allahım bütün gerizekalılar beni mi buluyor acaba?
A: Siz tanışıyor musunuz?
Ateş şimdi herşeyi yanlış anlayıp abime söylerse ben biterim.
S: Yoo - X: Evet.
İkimizde ona bakmıştık.
S: Pardonda, nerden tanışıyormuşuz?
Güldü ve gamzeleri çıktı ortaya.
X: Aa pardon tanışmak istememiştiniz. Unutmuştum.
Ateş bana dödü.
A: Ne diyor bu?
S: Sa- na- ne !
X: Sevgilin mi?
S: Allah korusun. Ateş sende artık git. Abimede söyle beni merak etmesin, zaten etmiyorda, neyse. Evden kaçtığımı felan sanmadın o kadar salakta değilim.
A: Sen bi haltlar çeviriyorsunda ne bilmiyorum.Arkasını dönüp gitti. Oh be ! Nihayet.
X: İyimisin.
S: İyimde, sen beni mi takip ediyorsun?!
X: Yoo. Ben Karabayıra iş için geldim. Biraz dolaşıyım derken sizi gördüm işte.
S: Ha, Neyse ben artık gideyim. Badi iyi günler.
X: Sanada.Döndüm arkamı ve yürümeye başladım. Adam baya iyi birisi çıktı ya. Geçenlerde rahatsız edildiğimde hiç kimse yardım etmezken, bu adam anlamadan daldı. Dur ya. Ben ona teşekkür borçluyum.
Arkamı dönüp baktığımda ileride yürüdüğünü gördüm. Hemen ona doğru koştum.
S: Hey!
Durup bana baktı.
X: Birşey mı oldu?
S: Yok, ben sadece size teşekkür etmek istedim.Güldü.
X: Ne için?
S: Yani olayı anlamadan bana yardım etmeye kalktınız. Hiç düşünmeden.Yine güldü.
X: Bunu herkes yapardı. İnsanlık bu.
S: Öyle değil işte. Ben bu olayı bi kaç hafta önce yaşamıştım kafede ve hiç kimse birşey yapmadı. Adam beni resmen kafeden sürükledi ama hiç kimse birşey yapmadı. Ve sizin bu iyiliğinizi görünce teşekkür etmek istedim.Adam etkilemiş bir halde bana bakıyordu.
X: Güzel bi kızsın. Ama şöyle bakarsan geçmişinde baya şeyler yaşamış gibisin.
S: N-nasıl ?
X: Bu arada , tanışmayı unuttuk.Bu sefer ben gülmüştüm.
S: Ben Selin.
Elimi uzattım.
X: Bende Selim. Memnun oldum.
S: Bende.
Sm: Bi kahve içelim mi? Biraz konuşuruz.
S: Yani isterdim ama çok önemli bir işim var.
Sm: Peki o zaman borcun olsun.
S: Olur. Numaranı alayım?
Sm: Tabi al.Elime bi kart verdi.
Sm: Buradan bana ulaşabilirsin.
S: Tamam. Ben artık gideyim.
Sm: Olur.
S: Görüşürüz!
Sm: Görüşürüz.Selaam
Bugün belki yeni bölüm gelebilir ama emin değilim.
Bölümde yanlışlar barsa kusura bakmayın gece yazdım bölümü. Uykulu bir halde😂🙈
Ama neyse hikaye nasıl gidiyor? Beğeniyor musunuz?
Ve bugün yeni bölüm gelsin mi? ❤️💫
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Geri Dönüş {SÖZ}
FanfictionAsker olan Ateş hayatını normal bir şekilde yaşıyordur. Sevgilisi, Nazli ve kardeşleri kadar sevdiği arkadaşlariyla günlerini geçiriyordur. Bir gün Fethi'nin kardeşi gelir, ve hayatı karmakarışık olur. Hiç istemese de yavaş yavaş...............