Gel-gitler

84 22 8
                                    

Gitmeli bir mürşide...! Hayır hayır asla gitmemeli... ne yani gitmeyince daha mı iyi olacak? Neden daha iyi olmasın ki. Zordur mürşide bende olmak, dizlerinin dibinde bir ömür çürütmek hem senin neyine bir mürşitten feyz almak. Ya kovarsa seni, ya insanların içinde günahlarını açığa vurursa ne yaparsın o zaman söyle hadi ? Ama gitsem Allah'ın yolunu daha iyi tanımış olmazmıyım? Tanısan ne olur ey Celaleddin sen günahkârsın
Allah'a asisin bu güne kadar Allah için ne yaptın ki bundan sonra da yapabilesin bak meyhanelere insanlar nasıl mutlu herkes keyfine göre yaşıyor ne dünya umurlarında ne de ahiret zevk-ü Sefa içerisindeler en azından dünyanın tadını çıkarıyorlar sen napıyorsun bir dünyaya koşuyorsun bir ahirete ne olacak bu gelgitlerin sonu bırak mürşidi sen zaten büyük bir Alimsin insanlar senden ilim öğreniyor sen daha bir mürşide gideyim diyorsun hem git bakalım orda kaç kişi yüzüne bakıp alimliğini yüceltir ama git meyhaneye gör sanıl değer görüyorsun herkes ayakta karşılar seni değer verirler birşey anlattığında sarhoşta olsalar Can kuşağıyla dinlerler...
Ne yani Allah için yaşayanları bırakıp dünyalık peşinde koşturanlarlamı olmalıyım bu mu hakikat olan? Aslında haksızda sayılmazsın hani öyle keyif insanları var ki insan tanıyınca kopamıyor ama Allah dostları öyle kimseler ki insanı Ebedi Saadet'e yönlendirirler kendileri Allah için yaşadığı gibi örnek hayatlarıyla insanları da hidayete erdirirler.
Söylediklerin diyelim ki doğru bu devirde evliya mı kaldı ki bende olasın bak hepsi çıkarları peşinde koşturan kimseler dillerinden Allah düşmüyor ama hep göstermelik...
Ey zalim nefs... bu güne kadar bana ettiklerin yetmedi mi, yetmedi mi günahtan günaha sürüklediğin? Diyelim ki senin ve şeytanın yolundan gittim dilediğince Gönül eğlendirdim her türlü harama bulaştım ya sonra ne olacak ölüm ansızın kuşatmayacak mı? Tüm arzu ve isteklerini yarıda bırakmayacak mı? Oysa Allah'ın dostlarının bir tek Gaye'si vardır oda İnsanları cehennem ateşinden korumaktır. İnsanların dünya hayatında ki asıl görevi olan kulluk vazifesini yerine getirmelerine olanak sağlamaktır.

ŞEMSİN GİDİŞİ #wattys2019Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin