Playlist: Ellie Goulding - Lights
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
∞
Merhaba Kayla. Beni hatırlayıp hatırlamadığını kontrol etmek istedim. İzmir'e dönmeden önce seni görmek isterim. Ömür.
Birce üzerinden bana ulaşmaya çalışmadığı her günün sonunda ondan umudumu kesmiştim. İyi biriydi, ondan hoşlanmıştım. Kendimi bir ilişki içinde hayal edemiyordum ama sohbet ederken sıkılmadığım birisiydi. Onunla yeniden görüşmeyi istiyor muydum?
Çok uzun süredir biriyle özel olarak konuşmamıştım. Ona takılıp kalmamıştım. Onu geride bırakmıştım ama başka birini hayatıma almayarak kendime haksızlık ediyordum. Bunu, Ömür ile eğlendiğimi fark ettiğimde anlamıştım. Konuşmanın sonu, başı kadar eğlenceli olmasa da hoşuma gitmişti. Numarasını kaydetsem de mesajı yanıtlamak için acele etmemiştim. Bir gece kadar düşünme payı vermiştim kendime.
Sabah duş alırken ne yapacağımı hâlâ bilmiyordum. Havlu elimde yüzümü kurularken odaya geri döndüm. O sırada telefonum çalmaya başladı. Ömür'dü.
"Efendim?"
"Kayla, günaydın!"
"Günaydın!"
"Senden umudumu kesmiştim."
"Mesajına cevap veremedim. Dün... Kusura bakma."
"Önemli değil. Geri döneceğini bilsem dün gece yola çıkmazdım."
"İzmir'e mi gittin?" Büyük hayal kırıklığı bedenime yüklenirken Neşe kaşlarını çatarak beni süzdü. Yatağın ayakucuna oturmuş Ömür'ün cevap vermesini bekliyordum. "Hayır. Şehrin diğer yakasındayım. İki gün sonra döneceğim. Eşyalarımı alıp dönmeden önce birkaç saatim olacak. Seni o zaman görebilir miyim?"
"Tabii... Yani, işte olacağım ama bir şeyler ayarlayabilirim."
"Çok sevinirim."
"Tamam."
Güldüğünü duyduğumda karşımdaymış gibi kızardım. Neşe'nin kaşları biraz daha çatıldı. "Öyleyse görüşürüz."
"Görüşürüz."
Telefonu kapatıp yatağın üstüne bıraktıktan sonra hiçbir şey olmamış gibi devam ettim. Dolabın karşısına geçip kendime bugün için bir şeyler bakmaya başladım. "Ne yapıyorsun?"
"Dergiye giderken giyeceğim şeyleri seçmeye çalışıyorum?"
"O hâlde oradan bir tişört ve etek alıp bana dön. Çünkü yanakların kızarırken kiminle konuştuğunu merak ediyorum ve birlikte geçirdiğimiz saatler boyunca anlatmadığın bu kişiyi cidden merak ettiğimi bilmelisin."
Dolabın kapağının arkasından kafamı uzatıp ona baktıktan sonra sakin olmaya özen gösterdim. "Yanağım kızarmadı." Dolabın içine geri dönüp onun dediği gibi bir tişört ve etek çıkardıktan sonra onları yatağın üstüne bıraktım.
"Kimdi o?"
Aynanın karşısında saçlarımı taramaya başladığımda Neşe yataktan aşağı indi. "Kayla? Meriç'ten sonra..."
"Lütfen... Bunun onunla bir ilgisi yok."
"Meriç dememden mi rahatsız oluyorsun?"
"Hayır!" Sesindeki ima beni rahatsız ettiği için erken çıkışmıştım. Saçımı taramaya geri döndüğümde Neşe hemen arkamdaydı. "İyi, çünkü Meriç dememden hâlâ rahatsız oluyorsan bu onu aşamamış olduğun anlamına gelir. Çünkü Meriç ile senin hakkında konuşurken..."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kötü Çocuk IV
Genç KurguBu siyahlığın içinde kaybolmuş beyazın hikayesi. Kayla dünyaya gözlerini yeniden açtığında her şey eskisi gibiydi ama kendi öyle değildi. Meriç ile ilişkileri bir aile sırrıyla toparlanamayacak parçalara ayrıldığında artık geri dönüşü yoktu. Bazen...