2.5

2.3K 206 18
                                    

~~

Bölüme başladığınız tarihi ve saati buraya bırakabilirsiniz!

Bölüm Şarkısı: Stephen - Crossfire

***

#Esin3

Son dersten erken çıkarak kendimi Ufuk'un okulunun karşısındaki ağacın altına atmıştım. Bugün onu bekleyecek ve peçete için teşekkür edecektim. Sonrasındaysa eve gidip, böldüğü ağlamama devam edecektim.

Eski okulumdan yükselen zil sesiyle telefonumu ceketimin cebine atarak doğruldum ve selpak paketini elime aldım.

İzlenimlerime göre genellikle okuldan çıkan ilk kişi Ufuk oluyordu.

Okul kapısına yaklaşarak başımı içeri uzattığımda, okul bahçesinde elleri ceplerinde yürüyen Ufuk'u görmem bir olmuştu. Okulu hiç sevmiyordu bu yüzden gelebildiği kadar geç, çıkabildiği kadar erken çıkıyordu.

Onu anlıyordum, bu okul sevilecek türden bir şey değildi.

Derin bir nefes alarak kapıyı tamamen kaplayacak şekilde durdum ve Ufuk'un karşısına dikildim.

"Merhaba," dedim, gözlerinin içine bakarken.

Başını hafifçe omuzuna eğerken, kaşlarını çattı ve "Merhaba?" dedi. Sorarcasına bakıyordu.

"Bana vermiştiniz, teşekkür etmek için geldim. Yenisini alırdım ama bu zahmete girmeyi istemedim bu yüzden eski paketini iade etmeye geldim," dediğimde, kaşlarını kaldırdı ve "Hee, sen şu kahkahalarla ağlayan kızsın... Kusura bakma, dikkatsiz bir insanım ama sana, 'sende kalabilir' dediğimi hatırlıyorum. Yenisini almaya zahmet etmediğin gibi, getirmeye de zahmet etmeseydin ya," dedi.

Gülerek başımı öne eğdiğimde, arkadan gelenlerin sesini duyarak kenara çekildim ve "Yolumun üstüydü," diyerek paketi uzattım. Sırtımı demir kapıya yasladığımda, Ufuk karşıma geçmişti.

Tek kaşını kaldırarak bana baktı ve elimdeki paketi alarak, "Rica ederim," dedi. Ardından sırtını dönüp yürümeye başladı.

Kahrolası çocuğun ilgisini çekmekten acizdim! Ne mesajlarla ne de canlı olarak... Ama yine de onun peşinden koşmak eğlenceliydi. Gülümseyerek arkasından el salladım ve gittiği yönün tersinde kalan evimin yolunu tuttum.

~~

Bölüm hakkındaki yorumlarınızı ve düşüncelerinizi buraya bırakabilirsiniz!

Bana ulaşmak için:

Instagram: semihaakaya

Twitter: semihaakaya

Tekrar görüşmek üzere! Beklediğiniz için hepinize teşekkürler, sizleri seviyorum...

Texting | 03:00Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin