0.1

4.5K 308 75
                                    

İlk bölüme gelen yorumlardan sonra ikinci bölümü de hemencecik yayınlamak geldi içimden! Yine yorumlarınız bol bol olursa, üçüncü bölüm de yakında gelir!

Her şey için teşekkürler! ^_^

~~

Bölüme başladığınız tarihi ve saati buraya bırakabilirsiniz!

Bölüm Şarkısı: Nightcore - Blue

***



Anony-b9f57d7er6s8yp7t: Merhaba! Ben dünkü anonim!

Ufuk: Dün kaç tane anonimle konuştuğumu hatırlamıyorum.

Anony-b9f57d7er6s8yp7t: Geometrinin zayıf olduğunu bilen anonim diyeyim o zaman.

Ufuk: Söz de dalga geçmiyorsun.

Anony-b9f57d7er6s8yp7t: Beni hatırlaman için seni bıçaklamam gerekirse, bıçaklarım ve bunu da her gün yüzüne karşı söylerim.

Ufuk: Ah! Öyle mi? Öyleyse gel ve beni bıçakla...

Anony-b9f57d7er6s8yp7t: Çok cazip ama sana o kadar yaklaşamam. Yaklaşsam bile bıçaklayamam.

Ufuk: O zaman her gün kendini hatırlatırsın.

Anony-b9f57d7er6s8yp7t: Benim için sorun olmaz, uzun uzun her gün... Hatırlatmaktan keyif alırım.

Ufuk: Hiç yoktan bir takma ad kullanmaya ne dersin?

Anony-b9f57d7er6s8yp7t: Mantıklı...

Anony-b9f57d7er6s8yp7t: Bana bir isim vermeye ne dersin?

Ufuk: Ah, bunu beklemiyordum. Sana isim vermek? Hm... Güzel bir şey olmalı...

Anony-b9f57d7er6s8yp7t: Güzellikte takıntım yok çöp bile desen kabul edebilirim.

Ufuk: Böyle olma, seni kullanırlar.

Anony-b9f57d7er6s8yp7t: Sadece sana böyleyim.

Ufuk: Ya seni kullanırsam?

Anony-b9f57d7er6s8yp7t: Kendini affetmezsin...

Ufuk: Beni tanıyorsun... Ne zamandır?

Anony-b9f57d7er6s8yp7t: Günlük tutmadım ama uzun zaman oldu seni tanıyalı.

Ufuk: Birbirimizi hiç gördük mü?

Anony-b9f57d7er6s8yp7t: Defalarca kez... Bugün birkaç defa yanından geçtim, parfümünün kokusunu hissedecek kadar hem de...

Ufuk: Umuyorum ki bir sapık değilsin.

Anony-b9f57d7er6s8yp7t: :)

Ufuk: ?!

Anony-b9f57d7er6s8yp7t: Yeni nesil bana stalker diyor.

Ufuk: Tüm hesaplarımı gizleyeceğim.

Anony-b9f57d7er6s8yp7t: Peki.

~~

Bölüm hakkındaki yorumlarınızı ve düşüncelerinizi buraya bırakabilirsiniz!

Bana ulaşmak için:

Instagram: semihaakaya

Twitter: semihaakaya

Tekrar görüşmek üzere! Beklediğiniz için hepinize teşekkürler, sizleri seviyorum...

Texting | 03:00Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin