1.8

2.5K 233 19
                                    

~~

Bölüme başladığınız tarihi ve saati buraya bırakabilirsiniz!

Bölüm Şarkısı: The Calling - Wherever You Will Go

***

Esin: Cama çıksana...

Esin: Sana diyorum...

Esin: Cama çık Ufuk.

Esin: Bu saatte nasıl uyursun?

Esin: Uyan!

Ufuk: Neler oluyor, saat kaç? Kaç mesaj attın öyle?

Esin: Ah, uyandırdım mı?

Ufuk: Saat üçe geliyor, sen neden uyumuyorsun?

Ufuk: Ayrıca ne camından bahsediyorsun?

Esin: Dışardayım, seni bekliyorum...

Ufuk: Ne?

Ufuk: Neredesin, göremiyorum?

Esin: El salla, şimdi gidiyorum.

Ufuk: Hey! Bekle, bu saatte dışarısı çok tehlikeli. Hem hani evimiz yakın değildi, nasıl geldin sen buraya? Bu saatte öylece yalnız gitmene izin veremem!

Esin: Vermek zorundasın çünkü beni görmeyeceğin konusunda anlaşmıştık!

Ufuk: Hayır, tamam... Seni görmemi istemiyorsan şöyle yaparız...

Ufuk: Üstünde ne var?

Esin: Sapık mısın ya? -_-

Ufuk: Sana kapüşonlu ve atkı getireceğim böylece yüzünü ve saçlarını kapatırsın. Sonrada seni evine götürürüm.

Esin: Kapüşonlum zaten var... Öyle de evimi öğrenirsin ki, olmaz.

Ufuk: Mahallenize girmeden beni durdurursun ve sen eve gidene kadar seni bıraktığım yerde beklerim. Böyle içim rahat etmez, hem hangi akla bu saatte yalnız başına dışarı çıktın ki? Neyine güveniyorsun sen!

Esin: Hey... Kara kuşağım ben.

Ufuk: Kafası kıyak biri sana bıçakla saldırırsa görürüm kara kuşağını... Bekle o ağacın altında, sırtın dönük olsun atkıyı boynuna bıraktığımda yüzünü sararsın ve yürürüz. Konuşmana gerek yok ama ben konuşurum.

Esin: Sana iyice borçlanacağım...

Ufuk: Neyse, şimdi daha da geç olmadan seni sağ salim evine götüreyim. Eve vardığın zaman bunu neden yaptığını bana açıklasan iyi edersin. 

~~

Bölüm hakkındaki yorumlarınızı ve düşüncelerinizi buraya bırakabilirsiniz!

Bana ulaşmak için:

Instagram: semihaakaya

Twitter: semihaakaya

Tekrar görüşmek üzere! Beklediğiniz için hepinize teşekkürler, sizleri seviyorum...

Texting | 03:00Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin