3.3

2.2K 187 11
                                    

~~

Bölüme başladığınız tarihi ve saati buraya bırakabilirsiniz!

Bölüm Şarkısı: Nightcore - Everything Black

***


Ufuk: Bir gün o şarkıyı bana söylemeni istersem...

Ufuk: Söyler misin?

Esin: Tabii.

Esin: Ama bana şarkı söylemek zorunda olacaksın ve ben peşinciyim. Önce sen söyleyeceksin ki sonrasında ben söyleyeyim.

Ufuk: 03:58

Ufuk: Bak, sana beni düşündüğün şarkıyı söyledim.

Ufuk: İnternetten baktım, Saat 03.00'ün akordunun kolay olduğunu görünce sana bu şarkıyı söylemek geldi içimden... Hem çalması kolaydı hem de kısaydı.

Ufuk: Borçların giderek kabarıyor Esin.

Esin: Borcum mu dersin kalbim mi?

Esin: Ya ben sana ilgimi kaybedeceğim demiştim ya geçen gün, o çok fena geri tepti sanırım...

Esin: 'Bana âşık değilsin' dediğin günü hatırlıyor musun?

Esin: Yanılmışsın.

Esin: Ben sana fena halde aşığım...

~~

Not: Önümüzdeki hafta sınavlarım olduğu için bölüm paylaşamayacağım, Nisan ayında tekrar bölümleri yayınlamaya başlarım. 

Beklettiğim için kusura bakmayın ama anlayışla karşılayacağınızı biliyorum. Teşekkür ederim. Sınavlardan sonra sağ kalırsam, yeni bölümlerde görüşürüz!

Bölüm hakkındaki yorumlarınızı ve düşüncelerinizi buraya bırakabilirsiniz!

Bana ulaşmak için:

Instagram: semihaakaya

Twitter: semihaakaya

Tekrar görüşmek üzere! Beklediğiniz için hepinize teşekkürler, sizleri seviyorum...

Texting | 03:00Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin