@ucmayibekleyenbalon bana büyü yaptı sanırım, onun yorumunu gördükten sonra bölüm atasım geldi...
Hadi bu bölümü de okuyun da keyiflenin. Sizi seviyorum.
Bölüme başladığınız tarihi ve saati buraya yorum olarak bırakabilirsiniz!
Bölüm Şarkısı: Taylor Swift - You Belong With Me
***
Esin: Seni bugün bir kızla konuşurken gördüm.
Ufuk: Sahi mi? Tatlı kızdı değil mi?
Esin: Seni izlemekten kıza dikkat etmedim ama sen tatlı diyorsan kesinlikle tatlıdır. Senin zevkine güvenim tam.
Ufuk: Normalde bunu kıskanman gerekmez miydi?
Esin: Kıskanıyorum ama bunun için sana trip atmaya hakkım yok.
Esin: Değil mi?
Esin: Varsa söyle de bileyim.
Esin: Ona göre sana şöyle destan uzunluğunda bir trip atarım.
Esin: Altından kalkmak için on destan uzunluğunda özür yazısı yazmak zorunda kalırsın.
Ufuk: Hakkın yok.
Ufuk: Olmamalı.
Ufuk: Yoksa tribinin altından sittin sene kalkamam anlıyor musun?
Esin: Anlıyorum, bu yüzden sana bu tür duyguları belli etmeyeceğim. Sonuçta seni sevdiğim ilk günden bu yana belli etmedim şimdi konuşmaya başladık diye de belli edecek halim yok ya...
Ufuk: Böyle şeyler söylediğinde ne diyeceğimi bilemiyorum.
Esin: Bir şey söylemek zorunda değilsin.
Ufuk: Mesajını takmayınca daha büyük ayıp olmaz mı ama?
Esin: Olur, ama kendini böyle durumlarda bana bir şey yazmak için zorlamak da sana zarar verir... Malum ben anonim olan tarafım, beni hor görmen, kafana esmedikçe yazmaman gerek. Bol bol görüldü de atabilirsin yani.
Ufuk: Esin...
Ufuk: Salak bir kızsın ama sen çok düşüncelisin.
~~
Bölüm hakkındaki düşüncelerinizi ve yorumlarınızı buraya bırakabilirsiniz!
Bana ulaşmak için:
Instagram: semihaakaya
Instagram: semihakayahikayeleri
Twitter: semihaakaya
Tekrar görüşmek üzere! Sizleri seviyorum, beklediğiniz için hepinize teşekkürler...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Texting | 03:00
Short Story"Saat, 03.00'ü gösterdiğinde derin bir nefes aldım ve yavaşça gözlerimi kapattım, yine onun hayali süslemişti zihnimi. Ona karşı takıntılı bir sevgim vardı... Çoğu zaman ona ulaşabilecek olmama rağmen kendimi ondan uzak tutardım ama ona yaklaşmadan...