3.6

2.2K 175 11
                                    

Bölüme başladığınız tarihi ve saati buraya yorum olarak bırakabilirsiniz!

Bölüm Şarkısı: Gece Yolcuları - Yarım ve Yalnız

***

Ufuk: Sırf korktuğun için günün birinde şu an kendini avuttuğun mutluluğu da kaybedersen ne olacak?

Esin: Ne yani, benimle konuşmayı bırakacağını mı söylüyorsun?

Esin: Karşına çıkmazsam benimle konuşmayı bırakacak mısın?

Ufuk: Öyle bir şey demiyorum ama daha ne kadar böyle konuşmaya devam edebiliriz ki?

Esin: Ben istediğim kadar.

Ufuk: Nereden geliyor bu benmerkezcilik?

Ufuk: Sen benimle konuşmayı istemeyi bıraktığında, benim ne istediğimin bir önemi olmayacak mı yani?

Esin: O yönden düşünemedim bak...

Esin: Ee, sen de isteyeceksen neden konuşmalarımız buradan devam etmesin ki?

Esin: İlla ki sana mı gelmeliyim?

Ufuk: Sen yine beni anlamayıp fevri davrandın sanırım.

Ufuk: Ben sana, "Bana kendi ayaklarınla geleceksin," dedim.

Ufuk: İlla ki geleceksin demedim ama eninde sonunda geleceksin.

Esin: İyice kafamı karıştırdın.

Esin: Ama önemli değil. Eğer günün birinde karşına çıkacak cesareti bulursam, eyvallah. Sana kendi ayaklarımla gelirim.

Ufuk: Seni yola getirmek ne güzel şeymiş ya...

Ufuk: Ne kadar reddedersen et... En sonunda benim söylediklerimi kabul ediyorsun. ^-^

Esin: Ulan!

Esin: Onca mesajla beni yola getirmeye mi çalışıyordun?

Esin: Ya!

Esin: Sana çok pis gıcık oldum.

Esin: Sen uyurken suratına tüküreceğim.

Esin: Link

Esin: Nereden geldiğini de atayım da, sonra ciddiyealır bu sıcaklarda camların kapalı yatarsın.    

~~

Bölüm hakkındaki düşüncelerinizi ve yorumlarınızı buraya bırakabilirsiniz!

Bana ulaşmak için:

Instagram: semihaakaya

Instagram: semihakayahikayeleri

Twitter: semihaakaya

Tekrar görüşmek üzere! Sizleri seviyorum, beklediğiniz için hepinize teşekkürler...

Texting | 03:00Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin