5.7

1.7K 148 28
                                    

Bölüme başladığınız tarihi ve saati buraya yorum olarak bırakabilirsiniz!

Bölüm Şarkısı: Teoman - Renkli Rüyalar Otelinde

***


Ufuk: Diyorsun ki kalbimizde bağ var ondan böyleyiz.

Esin: İçimden geçti öyle, bence var çünkü benimle konuşmayı seviyorsun!

Ufuk: Evet, bağımız oradan geliyor olmalı.

Esin: Ee, haftaya karneler verilecek ne hissediyorsun?

Ufuk: Hiçbir şey.

Ufuk: Gidip karnemi bile almayacağım.

Ufuk: Sonuçta karne biriktirmek önemli değil. Her şey internet sistemi üzerinde yer alıyor.

Esin: Benim annem gurur tablosu gibi saklıyor hepsini. Dokuzuncu sınıftaki leş karnem de bu karnelerin arasında...

Ufuk: Asıl gurur tablosu, dokuzuncu sınıftaki karnelerin olmalı.

Esin: Aslında... Sanırım öyle. Ortalamamı 14'ten 98'e çektiğimin kanıtı o karnedir. :)

Ufuk: Sen efsanesin!

Ufuk: Sen...

Ufuk: Sen cidden aşşırı zekisin. Bence önümüzdeki dönem bana kendini göster ve beni ders çalıştır.

Ufuk: Öğretmenim olmanın mükâfatını elbette bu şehirde kalarak ödeyeceğim!

Esin: Hahahaha

Esin: Ufuk, biliyorsun... Yakın zamanda geçirdiğim travmadan dolayı kimselere ders çalıştırmak gelmiyor içimden.

Esin: Ayrıca, sana nasıl ders çalıştırabilirim sana bakarken ağzımdan akan salyaları silmekle meşgulken?!?!

Ufuk: Bir amacın olduğunda, gerçekleştirmez misin onu?

Esin: Gerçekleştiririm.

Ufuk: O zaman, ağzından salyalar da aksa beni ders çalıştırırsın. Çünkü amacın çalıştırmak olur. Hem beni biliyorsun, sana travma yaşatacak birisi değilim. Asla dedikodunu yapmam! :)

Esin: Ufukcuğum... Bu azmini sevdim. Karşına çıkacak olursam, beni öğretmenin olarak istediğine pişman olmaman dileğiyle...

Ufuk: Neden pişman olayım ki?

Esin: Bir günde 500 geometri sorusu çözmeni isteyebilirim senden. Biliyorsun, ben de acımasız lanet biriyim.

Ufuk: Daha şimdiden teklifimden pişman oldum.

Ufuk: Geri alabiliyor muyuz? 

~~

Bölüm hakkındaki düşüncelerinizi ve yorumlarınızı buraya bırakabilirsiniz!

Bana ulaşmak için:

Instagram: semihaakaya

Instagram: semihakayahikayeleri

Twitter: semihaakaya

Tekrar görüşmek üzere! Sizleri seviyorum, beklediğiniz için hepinize teşekkürler...

Texting | 03:00Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin