1.3

2.6K 231 25
                                    

~~

Bölüme başladığınız tarihi ve saati buraya bırakabilirsiniz!

Bölüm Şarkısı: t.A.T.u - All About Us

***


Esin: O liseye gelmemin iki nedeni vardı. Birincisi, mezunlarının ortalamaları düşüktü, rahatlıkla okul birincisi olabilirdim. İkincisiyse, oraya bir arkadaşım için gelmiştim.

Ufuk: Demek bir erkeğin peşindeydin? ;)

Esin: Evet, erkek peşinde geldim çünkü o oğlan benim kıçımı kollamakta çok iyiydi. :)

Ufuk: Peki, devam et.

Esin: Çocukluk arkadaşımdı, yediğimiz içtiğimiz ayrı gitmezdi ama bazı problemler oldu. Ergenlik dönemim fazla ağır geçti ve başımı çok fazla belaya sokmaya başlamıştım. Kavgalar, disiplinler vesaire... Birinci amacımı resmen unutmuştum ve kendi başımla birlikte arkadaşımın da başını yakıyordum çünkü dediğim gibi her suçumda üstlenmek için öne atılırdı...

Esin: İlk dönem notlarım yerleri süpürürken kendime geldim, ayrıca disiplin dosyamızda iyice kabarmıştı. Daha fazla arkadaşıma yük olmak istemedim ve notlarımı toparlayıp lise değiştirdim. Okul müdürü benden kurtulduğu için o kadar mutluydu ki... Anlatamam!

Esin: Şimdi nasıl bir öğrenci kaybettiğini bilmiyor ama...

Ufuk: Birinci amacını gerçekleştirdin mi?

Esin: Okul birincisi olamayacağım ama ikincisi olacağım. Malum birinci sınıfın ilk dönem notları beni aşağı çekiyor.

Ufuk: O denli kötüydü ha?

Esin: Ne diyorsun... Kötü ne kelime?

Ufuk: Şimdi sıra bende mi?

Esin: Evet.

Ufuk: Öyleyse...

Ufuk: Başlıyorum.

~~

Bölüm hakkındaki yorumlarınızı ve düşüncelerinizi buraya bırakabilirsiniz!

Bana ulaşmak için:

Instagram: semihaakaya

Twitter: semihaakaya

Tekrar görüşmek üzere! Beklediğiniz için hepinize teşekkürler, sizleri seviyorum...

Texting | 03:00Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin