4.9

2K 171 30
                                    


Bölüme başladığınız tarihi ve saati buraya yorum olarak bırakabilirsiniz!

Bölüm Şarkısı: Taylor Swift - Blank Space

***

Ufuk: Bugün tuhaf bir şey oldu.

Esin: Efendim?

Esin: Ne?

Esin: Ne olmuş?

Ufuk: Yeni mi uyandın sen? Bu ne şaşkınlık?

Esin: Sorma...

Esin: Dün akşam şifayı kaptım sanırım.

Ufuk: Bu havalarda nasıl şifa kapıyorsun bir anlatsana...

Esin: Dün akşam yine evden kaçıp dışarı çıktım bu sefer hırka almayı da unuttum akşam sahildeydim ve çok esti.

Esin: Sabah kalkamadım neyse ki tüm ödev teslimlerim bitmişti.

Ufuk: Öyle mi?

Ufuk: Geçmiş olsun.

Ufuk: Yalnız mıydın sahilde?

Esin: Yok değildim, arkadaşım yanımdaydı.

Ufuk: İyi bari... Yine sana kızacaktım yalnız başına akşamları sokaklarda ne yapıyorsun diye.

Esin: Arkadaşımın biraz derdi büyük, peşinde üç kız varmış rahat bırakmıyorlar ama görsen çirkin de çocuk yani kim bakar ona?

Ufuk: Bakan bakıyormuş demek ki.

Esin: Evet, bakıyorlar vallahi.

Esin: Tuhaf bir şey oldu diyordun, ne oldu?

Ufuk: Kahkahalarla ağlayan kızı gördüm yine.

Esin: Nerede?

Ufuk: Okulumda daha doğrusu okulumdaki bir kızın telefonunda fotoğrafını gördüm, nereden tanıdığını sordum. Sevdiği çocuğun en yakın arkadaşıymış ama herkes kızın zilli bir şey olduğunu söylüyor.

Ufuk: Arkadaştan ziyade fanfinifinfon arkadaşıymış, öyle diyorlar.

Esin: Kız için üzüldüm, arkasından konuşulanları duysa kendisi de üzülürdü sanırım.

Esin: Şu kızların dedikodusundan hiç anlamam ama o dedikodular sayesinde senin hakkında çok fazla şey öğrendiğim oldu.

Esin: O yüzden ne sövebiliyorum ne sevebiliyorum.

~~

Bölüm hakkındaki düşüncelerinizi ve yorumlarınızı buraya bırakabilirsiniz!

Bana ulaşmak için:

Instagram: semihaakaya

Instagram: semihakayahikayeleri

Twitter: semihaakaya

Tekrar görüşmek üzere! Sizleri seviyorum, beklediğiniz için hepinize teşekkürler...

Texting | 03:00Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin