6.7

1.6K 140 19
                                    

Bölüme başladığınız tarihi ve saati buraya yorum olarak bırakabilirsiniz!

Bölüm Şarkısı: Kaan Boşnak - Benimle Kayboldun

***

6.7

Esin: Evet, artık kısa saçlı bir kızım...

Ufuk: Öyle mi? Kısa kestirdiğine göre yakışıyor olmalı. Kızlar için saç kestirmek cesaret ister.

Esin: Küçükken hayalim saçımı kestirdiğimde Mathilda gibi karizmatik olabilmekti ama asla olamayacağım için hiç cesaret edip de o kadar kısa kestiremedim saçımı.

Esin: Ama bugün ondan bile kısa kestirdim!

Esin: Oğlan çocuğu gibiyim şu an.

Ufuk: Saçını mı kazıttın?!

Esin: Yok, o kadar değil ya... Senin saçından birkaç santim anca uzundur her halde...

Ufuk: Sırf annen istiyor diye saçını o kadar kısaltmış olamazsın Esin! :o

Esin: Sırf o yüzden değil zaten. Başım çok zeki olduğumdan fazla ağırdı, bir de saçımın ağırlığı olmasın dedim... Kestiriverdim!

Ufuk: Dalga mı geçiyorsun sen benimle?

Esin: Tabii ki de!

Esin: Ama saçlarımı kısa kestirdiğim bir gerçek.

Esin: Sadece nedeni dalgaydı.

Ufuk: Esas neden ne peki?

Esin: Röfle yaptıracaktım, sen istemediğinden mi ne olsa gerek saçlarım yandı. El mecbur kestirdim.

Esin: Ufuk, şu an belli etmiyorum ama dokunsan hüngür hüngür ağlarım. Üç gün de susmam. Uyumaksızın ağlarım, sonra da uykusuzluktan bayılır giderim zaten.

Esin: O kadar kötüyüm...

Ufuk: Ne iyi eder ki seni?

Esin: Sen.

Esin: Gözlerini kapatıp cama çıksana, sizin evin önünden geçiyorum.

~~

Bölüm hakkındaki düşüncelerinizi ve yorumlarınızı buraya bırakabilirsiniz!

Bana ulaşmak için:

Instagram: semihaakaya

Instagram: semihakayahikayeleri

Twitter: semihaakaya

Tekrar görüşmek üzere! Sizleri seviyorum, beklediğiniz için hepinize teşekkürler...

Texting | 03:00Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin