5.0

1.8K 154 4
                                    



Bölüme başladığınız tarihi ve saati buraya yorum olarak bırakabilirsiniz!

Bölüm Şarkısı: Dua Lipa - New Rules

***

#Anlatıcı2

Esin okul bahçesinin önüne geldiğinde, en yakın arkadaşının peşinde dolanan kızlardan birisi karşısına dikilmiş ve kollarını göğsünde bağlamıştı. Esin her zamanki yaptığını yapacak kızı görmezden gelecekti ki, kız kolunu Esin'in omuzuna atarak, "Seninle konuşmamız lazım..." dedi.

Esin'in kaşları çatılırken, ortamdaki gerginlikten çıkardığı sonucu dile getirdi.

"Sahiden konuşacak mıyız yoksa bu konuşmanın altında ağız değil de yumruklar mı var?"

"Harbiden de söyledikleri kadar zeki kızmışsın. Seninle hangi dilden konuşacağımı anlamışsın," diyen kız Esin'in omuzuna parmaklarını geçirirken, Esin buna hiç tepki vermedi. Daha önce okulun belalı kızı sayılabilecek bir öğrencilik dönemi geçirmişti ve birçok kez kavga ettiği için hem vücudu hem de yumrukları böyle olaylara hazırdı.

Yine de bu çevrede kavga etmek istemiyordu çünkü her an her yerden Ufuk fırlayabilir ve Esin'i tanıyabilirdi. Hele de dünkü riskli konuşmalarından sonra... En yakın arkadaşının peşinde koşan kızların ona takık olduğunu söylediğinde, Ufuk da Açelya'dan, yani yine Esin'den, bahsetmişti.

Derin bir nefes aldı Esin ve yürümeye devam etti, kız da onunla birlikte okulun arkasındaki ormanlık alana kadar eli kolunda yürüdü ve ağaçların arasına girdiklerinde hemen Esin'den uzaklaşıp parmaklarını kütletti.

"Hazır mısın?" diye sordu kız, Esin omuz silkerek çantasını kenara attı ve "Dünden hazırım," diyerek öne fırladı ve yumruğunu kızın yüzüne indirdi. Esin kavgalarda tek bir şeye inanırdı, o da ilk yumruğu atan kazanırdı.

Tabii, bu sadece adil dövüşlerde geçerli olurdu.

Esin şaşkınlıkla etrafını saran kız sürüsüne baktığında, yüzünde çarpık bir korku ifadesi belirmişti. Karşısındaki kız patlamış dudağına elini sürdüğünde, yüzünü buruşturarak avcuna sürülen kanına baktı ve gözlerini Esin'e dikti.

"Yanlış kayaya tosladın," diye fısıldarken Esin'in üstüne atladı.

Esin her ne kadar iyi dövüşebilse de, etrafını saran on kızla baş edemezdi.

~~

Bölüm hakkındaki düşüncelerinizi ve yorumlarınızı buraya bırakabilirsiniz!

Bana ulaşmak için:

Instagram: semihaakaya

Instagram: semihakayahikayeleri

Twitter: semihaakaya

Tekrar görüşmek üzere! Sizleri seviyorum, beklediğiniz için hepinize teşekkürler...

Texting | 03:00Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin