Bölüme başladığınız tarihi ve saati buraya yorum olarak bırakabilirsiniz!
Bölüm Şarkısı: A Great Big World & Christina Aguilera - Say Something
***
Esin: Saat gecenin 3'ü.
Ufuk: Ve sen uyanıksın.
Esin: Aynı şekilde sen de uyanıksın.
Ufuk: Uyku mu tutmadı?
Esin: Gözlerimi kapatsam tutar ama düşünmekten gözlerimi kapayamıyorum.
Ufuk: Ne düşünüyorsun?
Esin: Seni... :)
Ufuk: Sen o kelimenin sonuna smile koyduğunda benim tüylerim ürperiyor...
Esin: Senin üstünde bir etkim var demek... İyi ya da kötü, seni harekete geçiriyorum. :)
Ufuk: Sorma sorma...
Esin: Biliyor musun?
Ufuk: Neyi?
Esin: Saat üç olduğunda neden uyuyamadığımı?
Ufuk: Hayır.
Esin: -_-
(Beş dakika sonra)
Esin: Bilmek istediğini söylemeni bekledim.
Esin: Söylemedin be vicdansız.
Ufuk: Ben de anlatmanı bekledim.
Ufuk: Anlatmadın be vicdansız.
Esin: Sen söylemeden anlatmam gerektiğini nereden bileceğim be!
Ufuk: Çirkefleşme, tamam... Neden saat 3 olduğunda uyuyamıyorsun?
Esin: 3'ten önce çok rahat uyurum ama saat 02.50'yi gösterince kafamın içinde senin sesin yankılanmaya başlıyor. Teoman'ın Saat 03.00 şarkısını söylüyorsun sonra dayanamayıp ses kaydını açıyorum ve dinlemeye başlıyorum. Dinlemeye başlayınca da saat 4 olana kadar uyuyamıyorum.
Ufuk: O ses kaydını sana atmakla hata mı yaptım?
Esin: Şimdilik bir hata değil çünkü şu sıralar sadece karne bekliyorum ama yaz tatilinin son bir buçuk ayında kalbimi kilitlemem gerekecek. O zamanlar aklımı başımdan alamazsın!
Ufuk: Neden acaba?
Esin: Neden olacak ineklemem lazım. Ben de bu şehri terk etmeyeceğim!
Ufuk: Bu şehirde kalmak için ineklemene gerek var mıydı senin okul ikincisi?
~~
Bölüm hakkındaki düşüncelerinizi ve yorumlarınızı buraya bırakabilirsiniz!
Bana ulaşmak için:
Instagram: semihaakaya
Instagram: semihakayahikayeleri
Twitter: semihaakaya
Tekrar görüşmek üzere! Sizleri seviyorum, beklediğiniz için hepinize teşekkürler...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Texting | 03:00
Short Story"Saat, 03.00'ü gösterdiğinde derin bir nefes aldım ve yavaşça gözlerimi kapattım, yine onun hayali süslemişti zihnimi. Ona karşı takıntılı bir sevgim vardı... Çoğu zaman ona ulaşabilecek olmama rağmen kendimi ondan uzak tutardım ama ona yaklaşmadan...