4.5

2.1K 168 12
                                    


Bölüme başladığınız tarihi ve saati buraya yorum olarak bırakabilirsiniz!

Bölüm Şarkısı: The Neighbourhood - Sweater Weather

***


Esin: Bu sorun kafamda, 'Ya bu beni sevdi de benim söylediklerim yüzünden bana açılamıyor mu?' sorusunu yeşertecek yakında.

Ufuk: Hayır, öyle bir anlamı yoktu sorumun. 

Ufuk: Sadece birkaç haftadır konuştuğum bir kızdan öyle pat diye hoşlanacak değilim.

Ufuk: Sen de beni yanlış anlama.

Esin: Yok... Yok ya, neden yanlış anlayayım ki?

Ufuk: Yanlış anlamışsın gibi seziyorum?

Esin: Yanlış anlama demeyelim ama sadece umut ettim diyelim.

Ufuk: Neyi umut ettin?

Esin: Şöyle platonikten çıktığımı falan... Ama bu seni etkilemesin.

Esin: Ya... Oyun diyorduk?

Esin: Sevgilicilik?

Ufuk: Bu oyunda sana eşlik etmeyeceğim.

Ufuk: Beni yanlış anlaman kötü sonuçlar doğurabilir.

Ufuk: Kabul ediyorum. 

Ufuk: Tamam, sevdiğim yönlerin var ama bunlar birini tamamen sevdirecek, hoşlandıracak şeyler değil.

Esin: Yani beni görmeden sevemez misin?

Ufuk: Sana öyle bir şey söylemedim. 

Ufuk: Pekâlâ, sevebilirim ama aklımda yarattığım bir hayali sevmiş olurum, seni değil. Yani sana şöyle açıklayayım. 

Ufuk: İster istemez hoşlandığın kişiyi aklında canlandırırsın ve sen hiç görmediğim bir kızken, seni aklımda nasıl canlandıracağım?

Ufuk: Tabii ki de kendi zevkime, gözüme hitap eden bir şekilde aklımda canlandırırım. 

Ufuk: Sonra karşılaştığımızda ikimiz için de hayal kırıklığı olur.

Ufuk: Kısacası, birkaç haftadır konuştuğum ve hiç görmediğim bir kızdan hoşlanamam.

Esin: Tahmin etmiştim, zaten seni böyle etkilemek gibi bir niyetim de yoktu.

Esin: Sadece, gözlerimi kapattığımda karşımda duran sana bir adım daha yaklaşmaya korkarken seni daha yakından tanımak istedim ve sonucu bu oldu.

Ufuk: Bak, bu da biraz önceki yazdıklarımın özeti gibi.

Ufuk: Sen beni gözünde canlandırıyorsun ama karakterimi tamamen bilmediğin için tereddüdün vardı. 

Ufuk: Aynı şekilde ben karakterini bilsem bile, bu karakterin ne kadar sahte ne kadar gerçek olduğunu gözlerine bakmadan ya da seni izlemeden bilemem.    

~~

Bölüm hakkındaki düşüncelerinizi ve yorumlarınızı buraya bırakabilirsiniz!

Bana ulaşmak için:

Instagram: semihaakaya

Instagram: semihakayahikayeleri

Twitter: semihaakaya

Tekrar görüşmek üzere! Sizleri seviyorum, beklediğiniz için hepinize teşekkürler...

Texting | 03:00Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin