3.0

2.3K 211 8
                                    

Merhaba sayın Texting | 03:00 okuyucuları! Nasılsınız? İyi misiniz? Ben iyiyim ve fazlasıyla enerji doluyum! Bugün (17 Mart Cumartesi) İstanbul CNR Expo Kitap Fuarı'nda ikinci kitabım için imza günüm var. Epsilon standında olacağım, eğer benimle tanışmak istiyorsanız ve vaktiniz varsa, fuara uğrayabilecekseniz yanıma gelmekten lütfen çekinmeyin. Elinizde herhangi bir kitap olmasına falan da gerek yok, tek isteğim siz sevgili okurlarımla bir araya gelebilmek ve güzelce sohbet edebilmek.

Ayrıca yarın da (18 Mart Pazar) Bursa Kitap Fuarı'nda olacağım! Bursa'daki okuyucularımı da fuar alanına beklerim, umarım her şehirdeki okuyucularıma birbir ulaşma şansım olur! :')

Umarım bu hafta sonu İstanbul ya da Bursa'ya gelebilecek herkes gelir ve güzel vakit geçiririz. Sizleri seviyorum, umarım bölümü beğenirsiniz. Kendinize iyi bakın sevgili okurlarım!

Not: Önümüzdeki hafta maalesef ki sıklıkla bölüm atamayacağım çünkü vize haftam başlıyor ve benim de ders çalışmam gerekiyor, umarım beni anlayışla karşılarsınız... :')

~~

Bölüme başladığınız tarihi ve saati buraya bırakabilirsiniz!

Bölüm Şarkısı: Nightcore - Sing Me To Sleep

***


Ufuk: Unutma, bana borcun var.

Esin: Uyumadın mı sen ya? Saat gecenin 3'ü!

Ufuk: Hayır, görünüşe göre sen de uyumamışsın.

Esin: Çünkü çok sinirliyim!

Ufuk: Bana mı?

Esin: Hayır, korkunç lanet Pierce Brown'a! Dangalak herif en sevdiğim karakteri kalbinden altı defa vurdu! Şu an oturduğum yerde kuduruyorum...

Ufuk: Sen...

Ufuk: Esin sen ne değişik bir insansın!

Esin: Güldüğünü hissediyorum ve bu beni daha da sinirlendiriyor Ufuk.

Ufuk: Tamam, gülmüyorum...

Esin: Kıkırdıyorsun!

Ufuk: Pardon ama sen medyum musun? Yoksa maymuncuk Esin'in gözlerini ele geçirip beni mi dikizliyorsun?

Esin: Evet Ufuk, seni dikizliyorum...

Ufuk: Gülümseseydin senden gerçekten korkacaktım.

Esin: Emojisini atmadım diye gülümsemediğimi nereden çıkarttın?

Ufuk: Eh, seni gülümsettiysem artık bana kırgın değilsindir... Değil mi?

Esin: Ufuk... Sen ne istiyorsun? Beni şaşırtmaya başlıyorsun.

Ufuk: Seni şaşırtmak istiyorumdur? ;)

Esin: Ah... İlgimi istiyorsun! Çok tatlısın ve sana ilgi duymadan edemeyeceğim sanırım. Beni çıldırmakta üstüne tanımıyorum.

Ufuk: Bence tanıyorsun, Pierce Brown, seni benden daha çok çıldırtmış bu gece.

Esin: O sadece bu gece üç saatliğine çıldırttı. Sense, seni tanıdığım üç yıl boyunca çıldırttın.

Ufuk: Sanırım altın madalyamı kimseye vermek zorunda değilim.

Esin: Değilsin. :)

~~

Bölüm hakkındaki yorumlarınızı ve düşüncelerinizi buraya bırakabilirsiniz!

Bana ulaşmak için:

Instagram: semihaakaya

Twitter: semihaakaya

Tekrar görüşmek üzere! Beklediğiniz için hepinize teşekkürler, sizleri seviyorum...

Texting | 03:00Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin