5.8

1.7K 154 6
                                    

Bölüme başladığınız tarihi ve saati buraya yorum olarak bırakabilirsiniz!

Bölüm Şarkısı: İkiye On Kala - Mutluyum Ama Birazdan Geçer

***

Esin: Biliyorsun, bizde verilen sözden geri dönülmez Ufuk Bey.

Ufuk: Kendi elimle ölüm dilekçemi yazdığımı nereden bilebilirdim ki?

Esin: O kadar korkma ya, karşına çıkacağım ne malum?

Ufuk: Çıkmayı düşünmelisin.

Ufuk: Tatil geliyor, yakında herkes tatile gidecek. Muhtemelen sen de tatile gidersin. Ben de gideceğim ve bu tatillerde başımıza neler gelir kim bilir?

Ufuk: Bana borçlu ölmek istemezsin değil mi? Ya da bana borcunu ödemeden ölmemi istemezsin?

Esin: Ağzından yel alsın!

Esin: Sana borcumu ödesem de ölme ya...

Esin: Öyle kötü şeyleri ağzına alma sakın...

Ufuk: Senin ölmenden de bahsetmişken sadece benim ölmemle ilgili kısmı görmen?

Esin: Çünkü bazen birine olan sevgin, o kişiyi kendinden önde tutmana neden olur.

Ufuk: Beni kendinden önde tutma.

Ufuk: Ne derler bilirsin. 'Önce kendini sevmelisin ki, sonra başkalarını sevebilesin.'

Esin: Kendimi seviyorum.

Esin: Ama kendimden de çok sevdiğim kişi sensin.

Esin: Senden çok sevebileceğim kimse yok bu hayatta. Ayrıca, tatile gitmeyeceğim evdeyim. Yani aniden gülüşünü görüp, duyup da kalp krizi geçirmezsem şimdilik ölüm korkum yok.

~~

Bölüm hakkındaki düşüncelerinizi ve yorumlarınızı buraya bırakabilirsiniz!

Bana ulaşmak için:

Instagram: semihaakaya

Instagram: semihakayahikayeleri

Twitter: semihaakaya

Tekrar görüşmek üzere! Sizleri seviyorum, beklediğiniz için hepinize teşekkürler...

Texting | 03:00Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin