Bölüme başladığınız tarihi ve saati buraya yorum olarak bırakabilirsiniz!
Bölüm Şarkısı: Boy Epic - 3AM
***
Açelya: Ya... Sence de biz sanki bir kademe daha yakınlaşmadık mı?
Ufuk: Ne?
Açelya: Diyorum ki...
Açelya: Artık beni gördün ya...
Açelya: Hakkımda ne düşünüyorsun?
Ufuk: Şu saniye senden buz gibi soğumayı düşünüyorum.
Ufuk: Sen böyle yapışkan değildin ne oldu sana yahu?
Açelya: Ne tip kızlardan hoşlandığını bilmiyorum ki!
Açelya: Her tip kızı deniyorum ben de...
Ufuk: Ne o? Önce karşıma çıkmamayı hedeflemiştin, hedefini kaybettin diye, yeni hedef olarak da beni tavlamayı mı düşünüyorsun?
Açelya: Yani... Öyle de denebilir.
Açelya: Gerçi biliyorsun, ben hep seni tavlamak istedim ama tavlarsam kaybederim korkusuyla yanaşamadım sana...
Ufuk: Sana tuhafsın demekten öleceğim.
Açelya: Ölme.
Açelya: Öleceksen de bari sevgilim ol en azından kaybetmemin benim salaklığımdan kaynaklanmadığını söyler, kendimi avuturum.
Ufuk: Açelya...
Ufuk: Ölürsem senin tuhaflığından ölürüm.
Açelya: Yani seni ne şekilde kaybedersem kaybedeyim, sebebi ben olacağım öyle mi?
Açelya: Vay benim bahtsız başım, vah benim akıl almaz kalbim...
Ufuk: Sen her şekilde akıl almaz bir insansın.
Açelya: Kalp alayım o zaman?
Ufuk: Aahh! Esin versiyonuna döner misin lütfen?
Açelya: Ay tamam ya, sevmezsen sevme beni... Zaten kim olduğumu da öğrendin, çok utanıyorum.
Açelya: Allahtan okullar bitti yani...
Ufuk: Şapşalsın.
Açelya: Utandım, sus!
~~
Arkadaşlar, biliyorsunuzdur belki ben Boy Epic'in şarkılarını seviyorum ve biraz önce medyadaki şarkıya denk geldim. Nasıl tuhaf bir şekilde feels anı yaşadığımı sanırım anlatamam saldkald şarkının hikâyeyle alakası olmasa bile '3AM' görünce, gözümde Texting | 03.00 canlandı yahu :')
Bölüm hakkındaki düşüncelerinizi ve yorumlarınızı buraya bırakabilirsiniz!
Bana ulaşmak için:
Instagram: semihaakaya
Instagram: semihakayahikayeleri
Twitter: semihaakaya
Blog: efsunlublog.com
Tekrar görüşmek üzere! Sizleri seviyorum, beklediğiniz için hepinize teşekkürler...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Texting | 03:00
Short Story"Saat, 03.00'ü gösterdiğinde derin bir nefes aldım ve yavaşça gözlerimi kapattım, yine onun hayali süslemişti zihnimi. Ona karşı takıntılı bir sevgim vardı... Çoğu zaman ona ulaşabilecek olmama rağmen kendimi ondan uzak tutardım ama ona yaklaşmadan...