7.1

1.7K 144 5
                                    

Bölüme başladığınız tarihi ve saati buraya yorum olarak bırakabilirsiniz!

Bölüm Şarkısı: İkiye On Kala - İyi ve Güzel Kadınlar Hep Ağlar

***

Açelya Esin: Annem saçımı görünce şok oldu!

Açelya Esin: "Ben sadece uçlarından aldır demiştim, kendine ne yaptın böyle?" diye ciyak ciyak bağırdı... En sonunda da, kısa saç stillerini araştırıp "Başıma asi kız kesilmeyeceksin, değil mi?" diye sordu.

Açelya Esin: Annem benden daha çok kafayı yedi sanırım.

Ufuk: Aslında sana yakışmıştı. Tatlı bir yüzün yok, sert bir ifaden var ve o kadar da kısa olmadığı için hoş duruyordu yani...

Açelya Esin: Ya sen hep böyle övsene beni...

Açelya Esin: Bana hep böyle iltifat etsene...

Açelya Esin: Beni sevsene...

Ufuk: -_-

Ufuk: Yüz buldun astarını istiyorsun sen de he!

Açelya Esin: Eee, yanlış kıza çattın oğlum!

Ufuk: Sakın başlama...

Açelya Esin: Başlarsam ne olur he? Geçmişindeki lekeli küfürlerini mi hatırlarsın dümbük!

Ufuk: Esin...

Ufuk: Hayır utanıyorum ama gülüyorum da...

Ufuk: Dümbük ne ya?

Açelya Esin: Bana Esin demeye çok mu alıştın? Neden Açelya demiyorsun? Bak kullanıcı adımı bile değiştirdim ben...

Ufuk: O zaman bekle...

Ufuk Sarsılmaz: Artık ben de değiştirdim.

Açelya Esin: Bana uyum mu sağlıyorsun? ;)

Ufuk: Bunun altından tuhaf şeyler çıkartırsın diye eskiye dönüyorum... Sen de Açelya yap bari, Esin'i gördükçe dilime Esin demek geliyor.

Açelya: Yaptım bari...

Açelya: Sen istedin diye...

Ufuk: -_-

Ufuk: Gerçekten çok şımarıksın!

Açelya: Sarılmadan önce düşünseydin... Oh ben şimdi rüyalarımda o sarılmayı defalarca görürüm!

Ufuk: Beni korkutuyorsun!

Açelya: :) 

~~

Merhaba arkadaşlar!

Nasılsınız?

Ben şöyle, böyle iyiyim... Bu sıralar fazlasıyla yoğunum birden fazla işle uğraşıyor ve büyük planların peşinde koşuyorum öte yandan okulların açılmasına da az kaldı...

Okul planı, özel meselelerim, benden beklenilenleri gerçekleştirme falan derken fazlasıyla boğuldum sayılır... Yine de, bir hayalimi daha gerçekleştirdim. Yakın arkadaşım infiniteloneli ile birlikte bir blog sayfası oluşturduk. Sayfamızın adı: " efsunlublog.com " 

Okuduklarımız, izlediklerimiz, gezdiğimiz yerler ve hayata dair her şeyden bahsedeceğimiz bir blog sayfası olacak. Şimdilik sadece yazıyoruz belki ilerde, videolarla da kanalımızı doldurabiliriz, kim bilir... Şimdilik sadece amatörüz ama kendimizi geliştireceğiz, siz de merak ederseniz profilimdeki linke tıklayarak sayfamızı ziyaret edebilir ve isterseniz abone olabilirsiniz!

Şimdilik bendeki gelişmeler bu kadar, teşekkür ederim ve kendinize iyi bakın... Sizi seviyorum, sağlıcakla kalın.

Bölüm hakkındaki düşüncelerinizi ve yorumlarınızı buraya bırakabilirsiniz!

Bana ulaşmak için:

Instagram: semihaakaya

Instagram: semihakayahikayeleri

Twitter: semihaakaya

Blog: efsunlublog.com

Tekrar görüşmek üzere! Sizleri seviyorum, beklediğiniz için hepinize teşekkürler...

Texting | 03:00Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin