3.1

2.3K 194 34
                                    


~~

Bölüme başladığınız tarihi ve saati buraya bırakabilirsiniz!

Bölüm Şarkısı: Nightcore - Only One

***

Esin: Yehuu! Pierce Shithead Brown, sadece kalbime vur kaç yapmış! Benim çok sevgili, en sevdiğim mükemmel karakterim yaşıyor!

Esin: Öldüğü için şoktan ağlayamamıştım ama şu an yaşadığı için mutluluktan ağlıyorum!

Ufuk: Geçen gün okulumun önünde senin gibi tuhaf bir kız görmüştüm. Kahkahalarla ağlıyordu, onun sen olduğunu düşünebilir miyim?

Esin: Hahahah! Kahkahalarla ağlamak mı? Tamam, dengesizim ama o kadar da değil.

Ufuk: Ah, sevindim. O biraz... Tuhaftı.

Esin: Hadi ya... Senin de çevrende hep tuhaf insanlar varmış.

Ufuk: Öyle sanırım.

Ufuk: Hayatıma girdiğinden beri etrafımda tuhaf şeyler oluyor.

Esin: Ne zaman girdim hayatına?

Ufuk: Benim bildiğim hayatıma giriş tarihin: Anonim olarak mesaj attığın gün. Senin açındansa, iki yıl önce... O yüzden bilemiyorum. Hayatıma ne zaman girdin?

Esin: Aslında iki yıl önce bugün seninle aynı sırayı paylaşıyorduk.

Esin: O liseye gelme sebebim olan arkadaşım kudurmuştu ve ertesi gün sıramı değiştirmiştim.

Ufuk: İnan... Hiç hatırlamıyorum, o kadar çok kızla oturdum ki!

Esin: Ben de buna güvenerek söyledim zaten manyak! Daha kendimi açığa çıkarmaya hazır değilim.

~~

Bölüm hakkındaki yorumlarınızı ve düşüncelerinizi buraya bırakabilirsiniz!

Bana ulaşmak için:

Instagram: semihaakaya

Twitter: semihaakaya

Tekrar görüşmek üzere! Beklediğiniz için hepinize teşekkürler, sizleri seviyorum...

Texting | 03:00Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin