0.2

3.8K 292 24
                                    

Hikayenin ismine ithafen, saat 03:00'de 3'üncü bölümü paylaşmak geldi içimden! İyi okumalar dilerim, lütfen bol bol yorum bırakın! :3 ♥️

~~

Bölüme başladığınız tarihi ve saati buraya bırakabilirsiniz!

Bölüm Şarkısı: Nightcore - Outrunning Karma

***


Anony-b9f57t7e65s8yp7t: Bana bir isim buldun mu?

Ufuk: Sana da merhaba Stalker.

Anony-b9f57t7e65s8yp7t: Yeni adım bu mu? Stalker. Hiç yaratıcı değilmişsin.

Ufuk: Ne bekliyordun? Annen ya da baban gibi sana isim koymamı mı?

Anony-b9f57t7e65s8yp7t: Böyle bir şeyi umut etmiş olmam beni salak mı yapar?

Ufuk: Hayır...

Ufuk: Tamam, sana sevdiğim bir şeyin adını vereceğim.

Anony-b9f57t7e65s8yp7t: Bu şaşırtıcı. Neyi sevdiğini bilmiyorum ve öğrenmek beni mutlu edecek. :)

Ufuk: O gülümsemeyi attığında senden korkuyorum...

Ufuk: Evet sana vereceğim isim:

Ufuk: 'Ufun'

Anony-b9f57t7e65s8yp7t: Ufun'un bir anlamı var mı?

Ufuk: Bir zamanlar sevdiğim ve uzun zamandır yanımda olmayan birisi. Gerçi şu sıralar kitaplığımdan bana bakan maymuncuğa da 'Ufun' diyorum.

Anony-b9f57t7e65s8yp7t: Vay canına, geçmişinde aşk acısı mı var?

Anony-b9f57t7e65s8yp7t: Ayrıca maymunla mı bir oldum ben?

Ufuk: Bunu bilmediğini söyleme, yoksa tam bir stalker sayılmazsın!

Ufuk: Hey, sen dün çöp desem kabul edeceğini söylememiş miydin? O yüzden maymuncuğumun ismini taşımaya hak kazandın.

Anony-b9f57t7e65s8yp7t: Bilmezden geliyorum ki daha çok ayrıntı alabileyim. Tamam, kitaplığından seni izliyorum.

Ufuk: Bu rahatsız edici oldu işte.    

~~

Bölüm hakkındaki yorumlarınızı ve düşüncelerinizi buraya bırakabilirsiniz!

Bana ulaşmak için:

Instagram: semihaakaya

Twitter: semihaakaya

Tekrar görüşmek üzere! Beklediğiniz için hepinize teşekkürler, sizleri seviyorum...

Texting | 03:00Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin