Bölüme başladığınız tarihi ve saati buraya yorum olarak bırakabilirsiniz!
Bölüm Şarkısı: Asfalt Dünya - Beni Severmiş O
***
Ufuk: Karşımda değilsin!Ufuk: Çok gerilmiştim!
Ufuk: Az adi değilsin...
Esin: Zamanında bana çok şerefsiz olduğumu söylemiştin o yüzden bu şakamdan bir zarar gelmeyeceğini düşündüm. :)
Ufuk: Cidden karşımda gibi hissettirmiştin.
Esin: Karşında durmadım ama önünden geçip gittim.
Esin: Durup, yüzündeki ifadeyi görmek isterdim.
Esin: Ama şimdi sırası değil. Daha uygun bir zamanda karşına çıkacağım.
Esin: Seni sözlerimle etkilemediğim bir anda...
Esin: O zaman şaşkınlıkla gülümsersen, o gülümseyişini tekrar görürüm belki diye...
Ufuk: Sözlerinden etkilendiğimi de nereden çıkardın?
Esin: Gerildin, çünkü sana olan aşkımı tüm gerçekliği ile itiraf ettim.
Esin: Birinin aşkını bütün içtenliği ile duyduğun zaman eğer götü havada bir playboy değilsen geri çevirmek zor olur. Sevmiyorsan ve uzun süreli bir iletişimin olmadıysa, tereddüt etmeden karşılığını verirsin ama şu an bir sohbet içerisindeyiz. Tüm bu konuşmalarımızı düşünerek cevap verme kanısı aklında belirdiğinde, kendi hislerinin önüne geçen mahcupluk hissi ile aşkıma karşılık verebilirdin. Tüm bunlar aklından geçmiştir, 'Ya karşımdaysa?' – 'Ona ne diyeceğim?' diye düşünmüşsündür.
Ufuk: Benden bir cevap bekler miydin öyle bir durumda?
Esin: Beklemezdim, istemezdim de çünkü verdiğin cevaba inanmazdım. Baskı altında verilen cevaplar doğru değildir.
Ufuk: Baskı altında değildim. -_-
Esin: İnkâr etme...
Ufuk: Tamam, tamam.
Ufuk: Bana aşkını itiraf etmediğin bir gün çık karşıma.
Esin: Peki, öyle yapacağım.
~~
Bölüm hakkındaki düşüncelerinizi ve yorumlarınızı buraya bırakabilirsiniz!
Bana ulaşmak için:
Instagram: semihaakaya
Instagram: semihakayahikayeleri
Twitter: semihaakaya
Tekrar görüşmek üzere! Sizleri seviyorum, beklediğiniz için hepinize teşekkürler...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Texting | 03:00
Short Story"Saat, 03.00'ü gösterdiğinde derin bir nefes aldım ve yavaşça gözlerimi kapattım, yine onun hayali süslemişti zihnimi. Ona karşı takıntılı bir sevgim vardı... Çoğu zaman ona ulaşabilecek olmama rağmen kendimi ondan uzak tutardım ama ona yaklaşmadan...