2.0

2.8K 228 35
                                    

Merhaba arkadaşlar!

Bu hafta sonu Ankara'da olacağım.

Eğer benimle tanışıp, görüşmek isterseniz 24 Şubat Cumartesi günü saat 14:00-15:00 gibi, Ankara Kitap Fuarı'nda (ATO Congresium'da) olacağım ve birkaç saat fuar alanında olacağım. Beni Epsilon Standının çevresinde veya fuar alanının herhangi bir yerinde görürseniz, yanıma gelmekten lütfen çekinmeyin, görüşmek üzere!

İyi okumalar dilerim!

~~

Bölüme başladığınız tarihi ve saati buraya bırakabilirsiniz!

Bölüm Şarkısı: Nightcore - Don't You Worry Child

***


Ufuk: Seni izliyorum gerçekten de sendeliyorsun!

Esin: Hey beni izleme...

Ufuk: Atkımı vermedin, verirsin diye beklemiştim.

Esin: Artık benim oldu, çürüyene kadar koklayacağım.

Ufuk: Makineden yeni çıkmıştı aldığın tek koku annemin kullandığı deterjanın kokusudur.

Esin: Diğer kıyafetlerinin yanında durarak onların kokusunu da çekmiş, sadece deterjan kokmuyor.

Esin: Söylemesi ayıp, annem bana köpek burunlu der de...

Ufuk: Demek bu yüzden parfümün kokusunu alacak kadar yanımdan geçiyorsun ama ben seni fark etmiyorum...

Esin: Evet.

Esin: Daha fazla bekleme evime on dakika kaldı, sen de git.

Ufuk: Onca yolu tek başına geldiğine inanamıyorum! Evden çıktığımızda saat üç olmuştu şimdiyse dört!

Esin: Aşk nelere kadir...

Ufuk: Bana âşık değilsin.

Esin: Neden sana âşık olmadığımı düşünüyorsun.

Ufuk: Benden etkileniyorsun ya da seviyorsun... Daha fazlası olabilir mi ki? Yani... Bilmiyorum, duygularını açıkça söylemedin.

Esin: Bunu bana karşı kullanma.

Esin: Seni seviyorum.

Esin: Hatta takıntılı bir şekilde seni çok seviyorum.

Ufuk: Eve girdin mi?

Esin: Merdivenleri çıkıyorum, hâlâ gitmedin mi?

Ufuk: Odana girdiğine dair fotoğraf attığın zaman ben de gideceğim.

Esin: O zaman borçlanırsın...

Ufuk: Ben de eve girdiğimde, odamın fotoğrafını atarım.

Esin: Ödeşiriz.

Ufuk: Anlaştık.

Esin: Fotoğraf

Ufuk: Senin odan olduğuna inanacağım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ufuk: Senin odan olduğuna inanacağım. Eve gidiyorum, şimdi anlatmaya başlayabilirsin. Amacın neydi gece gece?

~~

Bölüm hakkındaki yorumlarınızı ve düşüncelerinizi buraya bırakabilirsiniz!

Bana ulaşmak için:

Instagram: semihaakaya

Twitter: semihaakaya

Tekrar görüşmek üzere! Beklediğiniz için hepinize teşekkürler, sizleri seviyorum...

Texting | 03:00Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin