5.9

1.7K 153 18
                                    

Bölüme başladığınız tarihi ve saati buraya yorum olarak bırakabilirsiniz!

Bölüm Şarkısı: Nilipek - Gözleri Aşka Gülen

***


Ufuk: Beni neden bu kadar çok seviyorsun?

Esin: Çünkü öyle bir gülümseyişin var ki, ilk gördüğüm andan bu yana bana kaybettiğim hisleri hatırlatıyor.

Esin: O gülüşü sadece bir kere gördüm.

Esin: Ondan sonra seni ne zaman görsem asık suratlıydın ama o gülüşünü hiç unutmadım ben.

Esin: Unutmadım, unutmadıkça da seni düşündüm. Seni düşündükçe varlığını unuttuğum kalbim farklı çarpmaya başladı.

Esin: İnan bana, seni neden bu kadar çok sevdiğimi anlatmak benim için de kolay değil ama çok seviyorum.

Ufuk: Utandım.

Esin: Kulakların kızardığında tatlı oluyorsun.

Ufuk: Esin... Yine mi dikizleniyorum?

Esin: Evet.

Esin: Aaa, bu sefer kafanı kaldırmadın?

Ufuk: Kaldırırsam seni görecekmişim gibi hissediyorum, o yüzden kaldıramıyorum.

Esin: Beni görürsen ne olur ki? Belki kendi ayaklarımla gelmişimdir sana?

Ufuk: Bu söylediklerinden sonra benden soğuyacak olursan, üzülürüm. Gerçekten güzel bir şekilde seviyorsun. Bencillik olacak ama sevgin kaybolsun istemiyorum.

Esin: Kendimi koşullandırdığım için öyle düşünüyordum. Şimdi sana seni neden çok sevdiğimi anlatınca, böyle bir sevginin basit bir sahip olma duygusuyla kaybolmayacağını düşünmeye başladım.

Ufuk: Yani, şu an karşımda mısın?

Esin: Sadece başını kaldırıp bakmaya ne dersin?

Sizce... Bir sonraki bölüm final mi? :')
~~

Bölüm hakkındaki düşüncelerinizi ve yorumlarınızı buraya bırakabilirsiniz!

Bana ulaşmak için:

Instagram: semihaakaya

Instagram: semihakayahikayeleri

Twitter: semihaakaya

Tekrar görüşmek üzere! Sizleri seviyorum, beklediğiniz için hepinize teşekkürler...

Texting | 03:00Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin