Merhabalar! Yeni bir seriye başladım, uzun zamandır aklımda olan bir kurgu ya da projeydi diyeyim size. 25 Ağustos 2017'de bu kurguyu oluşturmuş ve üstüne kısa mesajlaşmalar yazmıştım, en sonunda da "Böyle mesajlaşma şeklinde kalsın ya!" diyerek, aynen bu şekilde bırakmaya karar verdim.
Şimdi de ilk #texting hikayemi yayınlıyorum, desteklerinizi ve yorumlarınızı bekliyorum!
~~
Bölüme başladığınız tarihi ve saati buraya bırakabilirsiniz!
Ben de bölümü yayınladığım tarihi buraya bırakayım! 25.01.2018
Bölüm Şarkısı: Nightcore - Astronomical
***
Anony-b9f57d7er6s8f25d: Hey, merhaba!
Ufuk: Merhaba! Bakıyorum da sen de şu ardı arkası kesilmeyen anonimlerdensin.
Anony-b9f57d7er6s8f25d: Evet. Dikkatimi çektin ve uygulamayı kullanıp kullanmadığını test etmek istedim. Kullanıyormuşsun ve şanslı günümdeyim sanırım.
Ufuk: Bir dakika! Sen beni görüyor musun?
Anony-b9f57d7er6s8f25d: Evet.
Anony-b9f57d7er6s8f25d: Etrafına bakınma, görebileceğin bir açıda değilim.
Ufuk: Saçmalama, 360 derece döndüm!
Anony-b9f57d7er6s8f25d: Evet... Geometrin hep zayıftı zaten. Yalnızca 360 derece döndün ama tüm açılara bakmadın.
Ufuk: Dalga geçme.
Anony-b9f57d7er6s8f25d: Dalga geçmiyorum, herkesin şekiller ve sayılarla arası iyi olacak diye bir şey yok.
Ufuk: Kesinlikle!
Anony-b9f57d7er6s8f25d: Biraz yüzün asık gördüm seni... Yolunda olmayan bir şeyler mi var?
Ufuk: Var ama bu bir anonime anlatabileceğim ufak bir şey değil.
Anony-b9f57d7er6s8f25d: Haklısın.
Ufuk: Anonimden çıkmayacaksın değil mi?
Anony-b9f57d7er6s8f25d: Ah! Tam da bu soruyu sormanı bekliyordum. Hayır, çıkmayacağım beni böylesi mutlu ediyor.
Ufuk: Peki, adını da söylemezsin o zaman?
Anony-b9f57d7er6s8f25d: Belki bir gün ama bugün değil.
Ufuk: Pekâlâ, o günü bekleyeceğim.
Anony-b9f57d7er6s8f25d: Bu konuşmamız devam edecek anlamına mı geliyor?
Ufuk: Evet.
Anony-b9f57d7er6s8f25d: Bugün gerçekten de şanslı günümdeyim!
~~
Bölüm hakkındaki yorumlarınızı ve düşüncelerinizi buraya bırakabilirsiniz!
Bana ulaşmak için:
Instagram: semihaakaya
Twitter: semihaakaya
Tekrar görüşmek üzere! Beklediğiniz için hepinize teşekkürler, sizleri seviyorum...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Texting | 03:00
Short Story"Saat, 03.00'ü gösterdiğinde derin bir nefes aldım ve yavaşça gözlerimi kapattım, yine onun hayali süslemişti zihnimi. Ona karşı takıntılı bir sevgim vardı... Çoğu zaman ona ulaşabilecek olmama rağmen kendimi ondan uzak tutardım ama ona yaklaşmadan...