1.1

2.7K 250 39
                                    

~~

Bölüme başladığınız tarihi ve saati buraya bırakabilirsiniz!

Bölüm Şarkısı: Nightcore - Shiver

***


Esin: Günaydın! Biraz önce seni gördüm.

Ufuk: Ben seni gördüm mü?

Esin: Hayır, telefonunda hırsla bir şeyler yazıyordun. Kime yazıyorsun?

Ufuk: Seni ilgilendirmez.

Esin: Evet, ilgilendirmez.

Ufuk: Dün gece bana cevap vermedin?

Esin: Kusura bakma, ilk önce sanrı olduğunu düşündüm sonrasındaysa hayali kahkahalar duyduğumu... Kendime gelmem sabahı buldu.

Ufuk: Gerçekten, seni bu kadar etkiliyor muyum?

Esin: Elimde olsa kahkahanı dinlerken ki kalp ritmimi sana dinletirdim.

Ufuk: Hey... Dün gece seni zorlamak istemedim ama karşılığını isteyeceğim.

Esin: Kendimi bu mesaja hazırladım o yüzden tedirgin değilim ama baştan söyleyeyim gülme konusunda epey bir özürlüyüm.

Ufuk: Şimdi değil, şimdi istemiyorum. Başka bir zaman isteyeceğim ve o zaman beni ikiletmeyeceksin, sadece benim için gülecek ve yollayacaksın.

Esin: Emir kiplerinden hoşlanmam. Yine de, seni kıracağıma kolumu kırarım daha iyi.

Ufuk: O sözün aslı 'Seni kıracağıma kafamı kırarım daha iyi' değil miydi?

Esin: Öyle ama kafamı kırarsam sana mesaj atamam ki iyileşene kadar... O zaman ne olur? Buna alıştım, bunun ellerimden kayıp gitmesini istemiyorum.

Ufuk: O zaman hiçbir yerini kırma ne kadar sağlamsan o kadar çok mesajlaşırız.

Esin: Bunu sevdim.

Ufuk: Ben de.

~~

Bölüm hakkındaki yorumlarınızı ve düşüncelerinizi buraya bırakabilirsiniz!

Bana ulaşmak için:

Instagram: semihaakaya

Twitter: semihaakaya

Tekrar görüşmek üzere! Beklediğiniz için hepinize teşekkürler, sizleri seviyorum...

Texting | 03:00Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin