7.4

1.4K 121 3
                                    

Bölüme başladığınız tarihi ve saati buraya yorum olarak bırakabilirsiniz!

Bölüm Şarkısı: Boy Epic - Hopeless

***

Açelya: Evden çıktım!

Ufuk: Çok hızlısın maşallah.

Açelya: Merakımdan ölüyorum pijama üstümü bile çıkarmadım. Altımı eşofmanla değiştirdim...

Ufuk: O kadar acele etmene gerek yoktu ya...

Açelya: -_-

Açelya: Geri dönüp bir saat hazırlanırım bak, emin misin acele etmeme gerek olmadığına?

Ufuk: Vaz geçtim, sen gel. Hazırlanma zaten niye hazırlanasın ki?

Açelya: Yani... Lisede beni sümüklü görmüştün! Hatırlıyor musun, beni uyuz etmek için burnunda sümük var deyip duruyordun ben de sana aldırmıyordum sonra bir gün gerçekten vardı ve ben yine aldırmadan öyle gezmiştim okulda...

Ufuk: Oha

Ufuk: Şimdi hatırladım

Ufuk: Ya Açelya skdjaljd

Ufuk: Sen hiç değişmemişsin, hâlâ aynısın.

Açelya: Ama sen çok değiştin değil mi Ufuk?

Ufuk: Eh, öyle değiştim biraz.

Açelya: Yine de... Değişimin güzel yönde olmuş, mükemmel bir insana dönüşmüşsün.

Ufuk: Aynı sınıftayken benden harbi nefret etmiş olmalısın. Şu mesaja bak ya!

Açelya: Ufuk... Şöyle içimden dolu dolu gelen bir aşk mesajı yazardım da, şimdi yanına geliyorum yüzüne bakamam diye yazmıyorum beni kışkırtma.

Ufuk: Tamam tamam, koşma he. Şimdi düşüp yine bu yer benim dizime çarptı diye ağlarsın.

Açelya: Sen onu hatırlıyor musun ya?

Ufuk: Dün geceden beri seninle ilgili her şeyi hatırlamaya başladım. Resmen gözüme akın akın senin tuhaflıkların iniyor Açelyacığım.

Açelya: Gelmiyorum ya! O gün çok rezildim, sen de beni karşımdan gülerek izliyordun. Hain!

Ufuk: Ama çok komiktin. Normal insanlar düştüğünde kalkıp dizini temizlemeye gider, sen önce 'Bu yer neden benim dizime çarptı' diye bağırarak yerle kavgaya giriştin, sonra da 'Ama nasıl düştüm' diyerek gülmeye başladın.

Açelya: Daha fazla hatırlatma...

Ufuk: Sonra sana güldüm diye beni tokatlamıştın.

Açelya: Ufuk...

Ufuk: Ben de sana peçete uzatmıştım yine.

Açelya: Peçetelerle çok haşır neşirsin...

Ufuk: Neden acaba? Mesela sinüzitim olduğu için olabilir mi?

Açelya: Aa doğru! Kışın sürekli sümkürürdün.

Ufuk: Sen de miden bulanmadığı halde bana bakıp öğrürdün.

Açelya: Ya seninle ne zaman dalga geçmek istesem, hep karşı atak yapıyorsun olmuyor ki böyle...

Ufuk: Ee, her şey karşılıklı tuhaf hanım.

Açelya: Gerçekten, her şey karşılıklı mı?    

~~

Bölüm hakkındaki düşüncelerinizi ve yorumlarınızı buraya bırakabilirsiniz!

Bana ulaşmak için:

Instagram: semihaakaya

Instagram: semihakayahikayeleri

Twitter: semihaakaya

Blog: efsunlublog.com

Tekrar görüşmek üzere! Sizleri seviyorum, beklediğiniz için hepinize teşekkürler...

Texting | 03:00Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin