лікування / розмови

496 27 1
                                    

Всім байдуже. Ніхто не сприймає «це» серйозно. Дехто старається, але я знаю, що це звичайна ввічливість.

Декілька разів я намагалася розповісти... Я не просто натякала. Я майже що просила про допомогу. Одне речення. «В мене розлад харчової поведінки». Я пересилила себе. Я сказала. Голосно. Щоб мене почули. Мама відповіла: «То старайся якось себе контролювати». Смішно. Іронічно. Бо я не можу.

В якийсь із періодів, коли я «правильно харчувалася» (вона так думала), мама запитала, чи їм я достатньо. Звісно, після того, як вона відреагувала на моє зізнання, я відповіла, що так. Вона сказала: «Я переживаю, щоб ти отримувала свою кількість корисних речовин. Я знаю, що в тебе не може бути анорексії...»

Люди розкидаються цими словами. Вони не знають їх значення. Вони не розуміють суті.

Коли мені було чотирнадцять, я розповіла своєму другові. Він не зрозумів, що це серйозно. Тоді. В наші дні він хвилювався. «Пий протеїн, обмани свій організм». Я подякувала за пораду. Я сказала, що подумаю над цим. Я усміхнулася. Я збрехала. Проблема не в організмі. Не він відмовляється їсти чи навпаки. Проблема в голові. Браковані думки, а не тіло.

Моя знайома сказала мені, що я можу навчитися жити з цим. Жити з булімією! Вживатися. Змиритися. Не боротися. Вона не знає, що це означає померти в кінцевому результаті від розриву шлунка або зупинки серця.

Культ тіла. 48Where stories live. Discover now