Окрім розладу харчововї поведінки, в мене є ще й серйозніші проблеми зі здоров'ям. Вони зі мною вже досить довго, але останні два-три тижні загострились. Я не сплю вночі, можу заснути хіба що під ранок. Прокидаюся з неймовірними набряками на обличчі. Ранками я нагадую собі панду (велике лице, маленькі очі, пухкеньке тіло). Думаю, цієї інформації про мій стан аж забагато, уточнювати, що саме зі мною відбувається, немає потреби.
А ще я дуже сильно поправилась. Дуже. Дуже. Дуже. Тобто дивитись на себе в дзеркало без величезної огиди я просто не можу. Ненависть. Жирна корова.
Комплекси збільшуються - соціальність зникає. Може здатися, що я нехтую людьми, не хочу з ними спілкуватись. Ні. Мені просто соромно. По-перше, соромно за свій вигляд. По-друге, я знаю, що не заслуговую їх. Пробачте. Якщо мені хтось напише, я відповім, якщо заговорить - теж, звичайно, але якщо покличе гуляти — ні, і сама я не проявляю більше ініціативи.
Пробачте...
За станом здоров'я останнім часом я до школи не ходила. І я катастрофічно боюся повертатися. Тепер мій вигляд ще гірший, ніж був до того (в рази). Навіть моя мама кілька разів на день нагадує мені, щоб я їла менше, що я поправилась, що мені треба перестати їсти солодощі. І оцей мішок жиру треба буде показати людям. А серед них буде й... Я хочу заклеїти всім очі, вдягти паранджу, зробити хоч щось, щоб мене не бачили такою.
Я втомилася.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Культ тіла. 48
Teen FictionРеалії життя підлітків з розладами харчової поведінки. Важкий шлях до невідомого (виздоровлення або смерті). Переплетення кількох ментальних хвороб. Ніякої романтизації (хіба трішки). 27.01.18 - 23.04.18