На годиннику світиться «2:00». В моїй голові йде холодна війна за мій організм. Іти в ванну чи ні? Можливо, якби я жила сама, я б зробила це вже давно.
Я не можу бути з такою кількістю їжі всередині. Я наїлася так, що навіть просто лежати боляче. Але... я обіцяла, що більше не буду. Але... завтра до школи. Але... це так шкідливо. Але... як я буду виглядати? Але... батьки можуть почути. Але... якраз можуть не почути.
Роздвоєння. Що я повинна зробити? Вони заснули більше години тому. Мабуть не почують. Але хіба розходиться тільки в цьому? І якщо я зараз поверну ту їжу, яку з'їла, чи не з'їм я завтра ще більше?
«Як настрій?»
«Живу сьогодні з вірою в завтрашній день,» - відповідаю я. Маючи на увазі, що хочу знову перестати (принаймні хоч трохи внормалізувати прийоми їжі).
Але чи справді я вірю собі? Чи взагалі спроможна хоч на краплю контролю? Не знаю.
Кожного ранку я прокидаюсь з думкою, що сьогодні все буде добре. Я роблю собі салатик на сніданок. Вобід також або все добре, або взагалі ідеально (коли я не їм нічого). А ввечері починається моє особисте пекло... Зараз я навіть не згадаю, що я з'їла за останні 3-4 години. Все настільки катастрофічно, що мама сказала: «Може краще не їсти?» - коли я проходила повз (вкотре) із пирогом в руці. Востаннє вона мені казала це три чи чотири місяці тому.
«Я так люблю солодощі,» - відкусуючи шматок батончика, констатую я.
«Любиш солодощі, овочі, фрукти, все солене, сир, фаст-фуд, пасту, м'ясо, піцу, лазанью...» - мама захотіла мене підколоти. Було образливо.
Я знову почала перетворюватись в дівчинку, яка постійно їсть, яка любить їсти.
2:40
Я це зробила. Знову не повністю. Моє життя більше не нагадує життя. Я більше не хочу цього всього. Болить все. Немає сил. Хочу... зникнути.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Культ тіла. 48
Teen FictionРеалії життя підлітків з розладами харчової поведінки. Важкий шлях до невідомого (виздоровлення або смерті). Переплетення кількох ментальних хвороб. Ніякої романтизації (хіба трішки). 27.01.18 - 23.04.18