Всередині літа я знову вирішила схуднути. Вже по вивченій раніше схемі... Не їсти - скидувати кілограми. Я тренувалася і намагалася їсти чимнайменше.
Потім на мій День Народження я з'їла піцу. Небагато. Але все таки трохи переїлася. Я не вернула її. Все було в межах норми. А потім я поїхала на тиждень у Варшаву. Сіла на дієту ABC (фотографія «раціону» вище).
Я знала, що не витримаю 50 днів. Та й мені не було потрібно. Я хотіла схуднути тільки трохи. Але мені неважливі були кілограми. Я чекала, щоб сантиметрів стрічка показала «90-60-90». Для чого? Я хотіла стати моделлю.
Що ж... У Варшаві ми жили в сім'ях, тому складно було їсти на 50-200 калорій в день. В основному я їла тільки одне яйце на сніданок, відмовлялася від обіду, якщо нас кудись водили, віддавала те, що нам давали як другий сніданок і вечеряла разом з «польськими батьками». Кася готувала макарони з якимось соусом. Завжди. Одного разу ми навіть їли макарони з полуницею, сметаною і цукром. Потім мене півночі болів живіт.
Відмовлятися було складно. Отож ввечері я просто мирилася зі своєю долею щось поїсти. Першого дня, коли мене запитали, що я буду на сніданок, я попросила тільки одне яйце, тому вони дуже здивувалися. В один з останніх днів ми пішли в центр. Нас нагодували варениками і біґосом. А я випила пів літри лимонаду. Потім Кася, Роберт, діти і я та моя сусідка з ними пішли на морозиво. Я сказала, що через те, що я співаю, в мене дуже чутливе горло, і я боюся захворіти, тому не їстиму.
Я так багато брехала їм. Якось «хост-мама» запитала, чи я від природи така худа. Я сказала, що так. Насправді я нормальна, а худа я була тільки тоді. Але я не бачила цього. Я здавалась собі недостатньо стрункою. Тоді моя вага була 52 кілограми.
Перед від'їздом вони накупили нам купу солодкого в дорогу. Не знаю, що тоді трапилось, але щось в моїй голові перемкнулося. Дорогою додому я з'їла все.
«Та зупинися», - сказала мені дівчина, коли я розпакувала другий батончик.
«Нічого страшного за раз не буде»
«Просто дивно бачити, як людина, що цілий тиждень нічого не їла або сиділа тільки на одних огірках, їсть так багато солодкого»
Після того дня я більше не зупинилася. Три чи чотири місяці я постійно щось жувала. Моя мрія про кар'єру моделі пішла спати.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Культ тіла. 48
Teen FictionРеалії життя підлітків з розладами харчової поведінки. Важкий шлях до невідомого (виздоровлення або смерті). Переплетення кількох ментальних хвороб. Ніякої романтизації (хіба трішки). 27.01.18 - 23.04.18