перебіг / знову

205 13 0
                                    

Холодно. Блакитні нігті. Тремтіння. Легка втеча від дійсності.

«Я сьогодні нічого не їла»

«Але завтра все повториться?» - він має на увазі моє двадцятиденне переїдання.

«Ні»

Я не збрехала.

Я вже дві доби нічого не жувала. Ніби не так багато, але я відчуваю, як моєму організму це не подобається. Коли повернулася додому, не змогла вчитися. Прийняла ванну (застрягла там на півтори години через трохи збите сприйняття часу). Сидячи в гарячій воді я трохи зігрілася, але почувала себе ще не надто добре. Подумала, що час зупинитись, з'їсти овочевий суп-пюре. А якщо вже не їсти, то принаймні випити кефіру.

Вийшла з ванни та сіла за навчання. Випила води.

Ці два дні я відчуваю, що все контролюю, що моє життя нарешті перестало втікати від мене. Я роблю його таким, яким воно повинне бути. Я будую його, вирішую, яким йому бути. Це прекрасно.

Я не їм і маю час, щоб зробити сніданок сестрі, взятися за нову мову, підкоректувати свої знання, позайматися математикою - самовдосконалюватися. Я надіюсь, що це буде тривати довго, бо мої відчуття просто не передати словами.

Більше ніякої булімії, більше ніяких нападів голоду, ніякого обжерства. Тільки чистота і пустка в шлунку. Любов до себе. Навіщо калічити себе, якщо можна просто жити? І без їжі.

72 кілокалорії кави і молока. Можу менше?

Культ тіла. 48Where stories live. Discover now