Трохи еротики і романтизації
16+
(А втім, як вважаєте за потрібне)Можливо, якби я не була християнкою, я була б найбільшою розпусницею на світі. Якби не була... Уявимо, що не була б. Я, буває, уявляю.
Стрункі довгі ноги. Формені стегна. Якщо встати рівно, між ними виднітиметься щілина. Внутрішня частина має легкий вигин посередині, зовнішня ж, навпаки, випукла ближче до верху. Сідниці обрамлюють чорні трусики з мереживом. Бархатні, як ще неспечені булочки. Манять.
Тазова кістка ледь випирає. Гостра. Ноги повільно переходять в плоский живіт. Ідеальна талія. Прекрасний вигин. Під шкірою лише м'язи. Ні, ніяких кубиків пресу. Гарний підтягнутий животик впадає в ребра. Їх можна порахувати не торкаючись. Я в напівпрозорому чорному бра, яке охоплює акуратні груди. І тепер моя улюблена частина - ключиці. Виразні. Якщо налити води на них, вона затримається. Ямка між двома витонченими кістками. В ній видніється маленький камінчик на тоненькому ланцюжку. Гострі плечі, тонкі руки і неймовірно елегантні зап'ястки (щоб на них носити дорогі прикраси).
Розпущене волосся розсіялося по спині. Воно ледь торкається лебединої шиї. Я прикушую рожеві вологі пухкі губи. Кліпаю великими очима (які, після деяких змін, виразились). Не прикриваю себе руками. Нарешті! Бо я собі подобаюся. Не ховаюся в тонні одягу. Не боюся показатися перед людьми.
Він сидить на ліжку (невизначений «він»). Я сідаю йому на коліна так, щоб дивитися йому прямісінько в вічі. Він щось говорить до мене. Я усміхаюся. Він жартує. Я сміюся, нестримно, не затуляючи рота рукою.
Його долоні на моїй талії. Я їх не забираю. Я більше не боюся свого тіла, не соромлюся його. Він міцно обіймає мене. Цілує в щоку, нижче... шию. Заплющую очі й закидаю голову. Гублю пальці в його волоссі. А він цілує. Глибоко вдихаю. Кусаю губи. Його вуста торкаються моїх ключиць, грудей... він обвиває долонею мою ніжну шию і ледь стискає її. Легкий невимушений стогін.
Я зупиняю його. Мої долоні з довгими пальчиками лежать на його плечах. Поцілунок в губи. Ніжний і нестримний водночас. Його руки на моїх сідницях. Я не проти. Для того я і старалася. Він стискає пальці. Легко припіднімає мене вверх і опускає вниз...
...Лежати разом і просто розмовляти. Для цього також потрібно бути гарною. Я згинаю ноги і ставлю їх так, щоб вони утворювали гострий кут (щось на кштал піраміди). Роздивляюся свої стегна. Ідеальні. Він теж так думає.
Встаю. У напівтемряві мій силует нагадує балеринку з картинок. У напівтемряві мій силует витончений і жіночний. У напівтемряві мій силует нагадує квітку. У напівтемряві мій силует прекрасний.
Він встає. Сильний і мужній (особливо поруч зі мною). Обіймає мене ззаду так, наче може захистити від усього на світі. Він може. Разом ми маємо вигляд ідилії, гармонії. Я крихка і беззахисна, а він статурний, безстрашний. Неймовірно.
Ось одна з тих причин, чому я так хочу perfect body. Я повинна бути прекрасною, тендітною, жіночною біля свого коханого (ким би він не був). Інакше... хіба я заслуговую його?
ВИ ЧИТАЄТЕ
Культ тіла. 48
Teen FictionРеалії життя підлітків з розладами харчової поведінки. Важкий шлях до невідомого (виздоровлення або смерті). Переплетення кількох ментальних хвороб. Ніякої романтизації (хіба трішки). 27.01.18 - 23.04.18