Двайсет и втора глава

282 20 2
                                    

На следващата сутрин се събудих спокойна и щастлива. Сякаш невидим товар ме беше притискал досега, но той се беше махнал.

Разбира се оставаха още няколко дребни проблема - майка ми и защо ме беше изпратила тук, Камерън с флиртовете си и приятелката си, господин Блейк и небрежните му намеци. Но за днес щях да пренебрегна всичко това.

Изабела ме пресрещна в кухнята с жален вопъл:

- Гладна съм, Неси. Моля те, умолявам те, сготви ми нещо.

- А какво ще кажеш двете да сготвим нещо? - засмях се аз и й подадох ръка.

Изненадах се, че всъщност Иза се съгласи. Спряхме се на нещо простичко - кексчета. Икономката Фани нямаше да бъде в имението днес и имахме възможността да се възползваме.

Докато забърквах сместа, Изабела беше плашещо тиха и послушна. Тъкмо щях да се притесня, когато тя отвори уста:

- Искаш ли да ти разкажа една приказка?

Кимнах. Беше ми любопитно да чуя какво ще каже.

- Как ще се казва?

- Няма да си има име. Но започва с ,,Имало едно време...".

- Охо, звучи обещаващо - иронично вметнах.

Изабела ми изръмжа да мълча и продължи.

- Както казвах, започва с Имало едно време. И се разказва за млад мъж, който един ден случайно открил таен проход към едно кралство.

Вдигнах вежди, но не я прекъснах.

- Кралството било тайно и добре скрито или поне така смятали жителите му, докато не се появил той.

- Той има ли си име?

Изабела бързо поклати глава.

- Не, но ще го кажем той с главно Т. И тя ще е с главно Т.

- Добре - примирих се аз.

- Та, Той открил тайното им малко кралство, скрито сред дървета от сребро и изумруди. И мигновено се влюбил в него. Сградите от диамант, мрамор и стъкло. Стените и пътищата от кристали. Всичко го привличало. Но когато жителите осъзнали, че сред тях се разхожда смъртен, се ужасили.

- Смъртен? - попитах.

- Смъртен! Обитателите на кралството били елфи. Красиви, изящни и безсмъртни.

- Какво станало после?

- Когато те разбрали, веднага настояли Той да бъде затворен и държан под строг контрол. Как ги бил открил? Сам ли бил? Застрашавало ли нещо кралството им и мирния им живот?

Имало едно времеWhere stories live. Discover now