За последен път

476 24 22
                                    

Не мога да повярвам, че стигнах до тук и реално завърших тази история. Треперя от вълнение и нямам търпение да разбера кой ще стигне до края й.

И като стана въпрос за края ...

Знам, че е отворен. И сега всичко зависи от вас. Имам достатъчно идеи, за да напиша продължение и ако искате отговори на всички въпроси, които със сигурност са били провокирани, ще го напиша.

Работя по тази история повече от година, може би дори повече и от година и половина. Наистина се опитах да изпипам всеки детайл, да не избързвам, да държа напрежението постоянно. Не знам дали съм успяла, но, ако не друго, имаше щастлив край, нали?

Така де, убих един-два героя, но всичко в името на развитието на историята. Как Ванеса щеше да вземе решение да се върне, ако не беше смъртта на Блейк? Как Аяс щеше да седне на престола, ако Еланиел не беше умряла? Всяка смърт си има своята причина и се надявам да разберете.

Извинявам се, ако има правописни грешки - просто не успявам да поправя всичко без да реша, че трябва да пренапиша тази и онази част.

Сега въпросите ми:

Коя ви е любимата глава? Коя най-много ви развълнува, разочарова? Кой ви е любимият герой? Харесвате ли Камерън и Ванеса като двойка? Какво смятате, че ще се случи между тях? Смятате ли, че си струваше да прочетете историята?

И благодаря ви, че стигнахте до края. Че дочетохте историята на Ванеса и я оставихте да ви отведе в един друг свят.

Надявам се, че не претрупах края.

Ще видим какво ще стане по-натам.

Имало едно времеWhere stories live. Discover now