Okuyuculara*

1.8K 75 24
                                    

Herkese merhabaaa!

Öncelikle şimdiden okunma sayısı 3.2K için çoook teşekkür ederim!Hepinizin yorumlarını ve oylarını görürken ayrı seviniyorum ve çok zevk alıyorum iyi ki varsınız hepiniz çoook teşekkür ederimm. 

Normalde kitabı 20. bölümde falan bırakmayı düşünüyordum.Yani finali 20. bölümde yaparım demiştim ama niyeyse bir yazmaya başladım 34 falan oldu galiba....Ve artık finale gelmiş bulunuyoruz.Her şey hazır...Biraz uzun bir bölüm sizi bekliyor olacak...

Bu arada saat şuan gecenin 4'ü ve sıkıntıdan ilk defa bir video uygulaması indirdim final olmasının şerefine ve Youtube'de yayınladım.Şimdi Medya'ya bırakıyorum izleyebilirsiniz.Tom Riddle&Evelina Mortez adlı of course. :D He derseniz ki çok mu mükemmel hayır hiç değil bence beceremedim sdhsdahhd yinede fikrinizi bilmek isterim :D (Üzerindeki yazıyı bile kaldıramadım videonun sorry...)

İkinci olarak bir sonraki fanfiction için bir ship istiyorsanız buraya yazabilirsinizz bana da fikir olmuş olur yeni şeyler denemiş olurumm.Bir türlü karar veremiyorum çünkü bana kalırsa hangisini yapsam diye...

Onun dışında...Gerçekten hepinize çoooook teşekkür ediyorum şimdiden :D Bazılarınızın yorumuna kahkahalarla güldüm o kadar güzel şeyler düşünüp teoriler üretmişsiniz ki çok hoşuma gittiii bazıları da bana birazcık kızdı bu kızın başına gelenler niye bu kadar felaket diye ve evet haklısınız birazcık Evelinacığımın hayatını alt üst etmiş olabilirim... ama bir yandan da şöyle düşünelim...Tom Riddle ile birlikte olan biri ne kadar güvende olabilir ki zaten? :D 

Hem daha final var bakarsınız neler olur yani değil mi...

Yorumlarınızı eksik etmediğiniz için çook teşekkür ederim.Finalde görüşmek üzereee! :* 

Diary Of Evelina MortezHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin