"Profesör Slughorn yılbaşı partisi yapacakmış bundan haberin var mıydı?!"
"Evet.Sen kiminle gidiyorsun?"
"Andrew Thomas."
"Merlin!Sana inanamıyorum!"
Evet anlayacağınız üzere Slughorn'un yılda bir kere özel öğrencilerine verdiği yılbaşı partisi yaklaşmıştı.Sabah uyandığımda bavulumun üstünde duran davetiyle benimde o seçkin öğrencilerden olduğum için mutlu olmuştum.Ama bir sıkıntı vardı.Slughorn'un partilerine kavalyesiz gidilmesi,rezil olmak demekti.Davetiye alan öğrencileri tahmin edebiliyordum.Tom ve yandaşları.Amanda,Nathan ve Eddy.Tanıdığım kadarıyla bunların orada olacağını biliyordum.İkinci sıkıntıya gelirsek...Elbise konusuydu.
"Derse geç kalıyoruz Mortez.O çok kıymetli davetiyenle vedalaş."
"Geliyorum." Dedim gülümseyerek.
Bugün Karanlık Sanatlara Karşı Savunma dersimizde düello yapılacağını önceden haber vermişlerdi.Ama kim kiminle olacaktı orası bilinmiyordu.Bir kaç Slytherin'li kızla sınıfa girerken gördüğüm şey uzun bir platform ve platformun üstünde asasıyla bizi bekleyen profesörümüzdü.
"Gördüğünüz platformun yanına toplanın.Acele edin!"
Dediği gibi Gryffindor ve Slytherin öğrencileri platformun yanına yaklaştı.
"Düellomuzda iki öğrenciyi platforma çıkaracağım.Bunları ben seçeceğim.Çıktığınızda birer hanımefendi ve beyefendiler gibi birbirinize eğilip selam verdikten sonra yerlerinize geçip,kendinizi savunmanızı isteyeceğim.Üç dediğimde olacak."Dedi Profesör gözlerini bizde gezdirirken.
"Kimi seçsem..."Diye mırıldandı.
"Amanda Drews." Eliyle sahneye çağırdı. "Ve..."
İşte bu.Bana yaptıklarından sonra her şeyi geri ödeteceğime söz vermiştim.Önümde duran iki Gryffindor'lu kızın arasından girip,ilerledim ve profesörün beni görmesini umdum.
Profesörle göz göze geldiğimizde gülümseyerek lütfen bakışı attım.
"Evelina Mortez!" Dedi platforman inerken. "Gel."
Tüm sınıf fısıltılara tekrar başlamıştı.Herkes platforma daha da yakınlaşmak için birbirlerini itmeye başlamıştı.Saçlarımı at kuyruğu yapıp yüksek platforma çıktım.Amanda stresli gözüküyordu.Pelerinini çekiştiriyor,bir yandan da ya rezil olursam diye düşünmeden duramıyordu.Bunu anlamak çok zor değildi çünkü etrafına bakıp deli gibi dudaklarını kemiriyordu.
Platforma sanki zaferi çoktan kazanmışım gibi yürüdüm.Onun aksine ben çok rahat ve mutluydum.Çünkü o ya olursa diye düşündüğü şeyi gerçekleştirecektim.Onu rezil edecektim.
Platformun yanında ikimize de bakan yüzleri inceliyordum.Yakınlarda Tom yoktu.Bunu görmesini çok isterdim...En çok onun görmesini isterdim hatta.Tam kafamı Amanda'ya çevirecektim ki bakışlarım sınıf kapısının yanında kollarını bağlayıp duvara yaslanmış Tom'a gitti.Bakışları platformun yanındakiler kadar meraklı değildi.İfadesi soğuktu ama onunda neler olacağını merak ettiğini niyeyse biliyordum.
"İkinize de iyi şanslar!" Dedi profesör başlama zilini çalarken.
Amanda titreyerek ortaya doğru yürürken,ben emin adımlarla gülümseyerek ona doğru yürüdüm.
"Yüzünüzü eşinize dönün." Diye seslendi, "Ve reverans yapın!"
Ben gözlerimi Amanda'dan ayırmayarak başımı hafifçe eğdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Diary Of Evelina Mortez
FanfictieEvelina Mortez 1937 yılında Hogwarts'a başlayacaktı.Ancak kim bilebilirdi ki Tom Riddle ile aynı dönemde okuyacağını?Bu ne kadar Evelina'nın günlüğü olsa da anlattığı kesinlikle kendi hikayesi değildi. Tom Riddle'ın idi.