17 jaar geleden
Achiel POV
Mijn zielsverwant kon elk moment bevallen van ons 11de kind maar omdat al onze mooie en lieve kinderen als tweeling waren geboren was de kans groot dat dit weer een tweeling zou zijn .Omdat we alle twee een ander rijk regeren konden we niet voor altijd bij elkaar blijven.
Gelukkig regeert mijn beta (Azriel) het rijk. We leven nu al iets meer dan 5 jaar in het mensen rijk.Dit is de enigste plek waar we een gelukkige familie kunnen zijn maar ik weet dat dit niet meer zolang zou duren. Ik moet terug naar mijn rijk en mijn mooie vrouw naar het haar rijk.
" Achiel !!" riep mijn zielsverwant. Ze was aan het bevallen. Om haar gerust te stellen hield k haar hand vast en begon haar te bemoedigen.
Ineens kwam mijn lieve dochter Yasmine van 5 jaar naar binnen en vroeg:" Waarom is mama aan het huilen?" dus zei ik : "Geen zorgen schat, mama is aan het bevallen van je zusje of broertje. Ga maar terug naar buiten met de rest spelen." Met nog een twijfelende blik liep terug naar buiten. Ik weet niet hoe ik later moet gaan zeggen tegen mijn kinderen dat we terug naar ons eigen rijk moeten gaan en dat ze hun broers of zussen jaren niet meer gaan zien.
Mijn gedachten werden ineens verstoord door 2 huilende babies. Toen ik opkeek zag ik onze twee nieuwelingen, een meisje en een jongen. Verbaasde me niks om eerlijk te zijn. We hadden al gedacht dat we een tweeling zouden krijgen. Dus hadden we al namen gekozen voor hun, Blake en Luna.
"Ze zijn prachtig." zei mijn mooie zielsverwant. Ik ga haar echt heel erg missen. Ik riep mijn kids naar binnen.
Voorzichtig stapten ze naar hun nieuwe zusje en broertje. Een voor een raakte ze hun aan als porseleinen popjes.
Maar toen ik mijn zielsverwant haar gelaat zag wist ik wat er nu gebeurde, ik wandelde naar mijn zielsverwant en kneep zacht in haar hand dat het goed is.De kinderen zagen hoe we keken en vroegen wat er aan de hand was. Mijn zielsverwant begon met praten en zei "Schatjes julie weten dat we niet lang meer samen als een familie kunnen doorbrengen." ik zag haar huilen dus legde ik mijn arm over haar heen en begon verder te spreken.
"Morgen is de laatste keer in jaren dat we elkaar gaan weer zien. We gaan morgen terug naar ons eigen rijk.
Je moeder gaat Angel, Smaragda, Esmiralda, Evangeline en Yasmine mee nemen naar haar rijk en ik de rest."
Toen ik klaar was met praten vroeg James waarom ik Luna (pasgeboren baby) mee met ons ga meenemen en niet mama. Ik antwoorde daarop :" Vroeger was ik heel geweldadig en agresief dus als we nu een meisje gaan meenemen naar mijn rijk dan zou ik hopelijk minder geweldadig zijn"
Ik stuurde de kinderen naar bed om hun moeder te laten uitrusten na haar bevalling. Toen de kinderen weg waren nam ik elk detail van mijn lieve zielsverwant op.
En dat was de laatste keer dat ik haar en mijn andere dochters zag.
JE LEEST
powerful alpha female
Werewolf"wie zijn julie en wat doen julie hier" riep denk ik de alfa. "ik ben alfa Luna en ik daag jou uit voor jouw titel als alfa" "Jij, wilt mij uitdagen voor mijn titel, oh wicht ik zou maar snel wegrijden voordat je je nagel breekt tijdens het gevecht...