Hoofdstuk 39

432 22 2
                                    

"Omg Felix?" Zo snel als hij kon gaf hij mij een knuffel. "Waar was je, ik heb je overall gezocht." Zei hij terwijl hij zich terug trok om mijn gezicht te zien.

Om eerlijk te zijn was dat een hele gênante knuffel. Je weet toch nog dat ik mijn vacht vuil had gemaakt door in modderpoel te rollen, ik ben nog steeds vuil en naakt. Maar mijn vleugels zitten rond mij dus het was een moeilijke knuffel.

Ineens waren we gestoord door een luid gekuch. Dat was totaal niet onbeleefd hoor. "Luna, kom alstublieft terug met ons naar binnen. We zullen alles uitleggen en u begeleide naar uw verloren vriend." Woooooow ik ben echt de slechtste persoon op de wereld . Dit is al de tweede keer dat ik hem ben vergeten .

Zo snel als ik kon wou ik naar binnen vliegen maar iemand hield me tegen door zijn hand op mijn schouders te leggen.
"Ben je niet iets vergeten." Het was Felix en hij zat te wijzen naar mijn vleugels. Omg ik was bijna weggevlogen, NAAKT!

Ja ik bedoel ik ben een weerwolf en voor ons is het niet zo erg als iemand ons bloot ziet maar er zijn kinderen bij die nog niet eens dezelfde soort zijn als mij. Maar gelukkig kwam er iemand naar me toe met iets in zijn handen.
"Alstublieft Luna, dit zijn gewoon extra kleren. Ik weet dat ze niet uw maat zijn maar het beter dan niets." Hij gaf het aan mij en verdween terug in de massa 'mensen'.

Snel ging ik achter een boom staan en kleedde me om maar ik kreeg het niet aan doordat mijn vleugels in de weg zitten dus had ik me heel even getransformeerd. Maar ik wist al hoe ik het zou doen, "Felixxx, kun je alsjeblieft een paar gaten maken in dit t-shirt voor men vleugels."

A/n : het valt ongeveer zo.

 Hij pakte zijn zwaard en maakte twee grote scheuren in mijn T-shirt

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Hij pakte zijn zwaard en maakte twee grote scheuren in mijn T-shirt. En met dat transformeerde ik mijn vleugels terug.

We waren aan het wandelen en omdat ik hun overtuigd had om alleen Felix mee naar binnen te nemen konden we nog wat bijpraten over al die jaren. "Ik heb je echt gemist Luna." Hij keek me aan en ik kon veel gevoelens in zijn ogen waarnemen met o.a. verdriet. "Ik jou ook Felix." Ik gaf hem een klop tegen zijn harnas om de sfeer een beetje op te lichten.

Na even wandelen kwamen we aan aan een groot kasteel. Hoe heb ik dit niet kunnen zien het is echt heel groot maar heel open en druk. Je zag overal wezens rondvliegen en rondstappen. Ik keek achter me en de rest was terug naar zijn post gegaan want ze verlieten de groep.

We mochten het kasteel binnen maar onze wapens moesten ingeleverd worden. In het kasteel was een hele grote gang met trappen aan drie kanten. Voor ons en beide kanten naast ons. We namen de trap voor ons en kwamen we uit op weer een gang en duizenden deuren maar aan het einde van de gang was er een deur die het meeste opviel. Een grote poort met gouden versiersels als details.

Wanneer we eindelijk aangekomen zijn aan de ander kant van de gang ging de grote deur voor ons open. Die ene jonge met zijn bamboe stok liet ons binnen en ging zitten op een mooie stoel naast een ijzeren met gouden troon. Het is hier zo prachtig.

Ineens kwam er een jonge op me af gerend ongeveer 15 jaar ofzo. Het leek of als hij niet ging stoppen dus om aangelopen te vermijden vloog ik bliksem snel omhoog zodat hij op de grond viel. Ik wist niet wie hij was maar hij had de geur van Jens helemaal over zich heen.

OMFG, er zijn alleen maar 2 manieren om iemand anders zijn geur over je te hebben. De eerste een mark zetten maar dat kan je alleen doen bij uw mate en ik zie niks in zijn nek. De tweede is dat hij naar bed is gegaan met die persoon!!

Jens is maar een jongetje van...zoiezo onder de 10 jaar. Met zo een klein jongetje ga je je bed niet delen. Ik stormde op hem af en pakte hem op door met mijn handen rond zijn nek. "Wat heb je met Jens gedaan. Hij is nog maar -10 jaar en je hebt het bed al met hem gedeeld. Wat een pedo." En met dat gooide ik hem heel hoog in de lucht en dan wou ik hem op de grond gooien zodat hij echt ernstige schade zou oplopen door de verhouding van de snelheid en zwaartekracht te samen. Maar ineens riep hij: "Luna, ik ben het Jens. Je partner in crime!!!!" Omg het is echt Jens maar hij is zo opgegroeid. Zo snel kan dat toch niet.

Ik was zo in gedachte dat ik hem even vergeten was. Shit. Snel ving ik hem op en zetten hem neer. Gelukkig was het plafon echt heeeeeel hoog want anders zou hij nu op de grond hebben gelegen met een botbreuk.

"Omg dat was ... awsomeeeee!!! Komop, gooi nog eens." Het werd echt heel stil en iedereen keek naar die rare gast. Ik skipte hem gewoon en begon tegen die ene met zijn bamboe stok te praten. "Kan u me uitleggen wat hier aan de hand is."

De jonge kwam naar mij toe en je hoorde het getik van zijn stok mijn kant optikken (zoiezo geen woord ma F da)
"Ik heb je gemist Luna." WTF?!

A/n:
Omg eindelijk een nieuw hoofdstuk na zoveel maanden denk ik. Dit zal nooit meer gebeuren i promise🤝. Oh en normaal geef ik altijd shoutouts maar ik heb een probleempje met mijn meldingen en ik weet niet waar ik ben gestopt enz. Dus als jullie een shoutout willen reageer dan 😉. Owww en ik wil ook fanfictions maken maar is dat nier raar ik bedoel ik wil er maken van BTS maar zou dar raar zijn. IDK.

Mic drop🎤 😘

powerful alpha female Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu