James?
-wtf James, wat doe je hier.- mindlinkte ik hem.
Hij reageerde niet maar hij ook zat te grijnzen. Heeft Dean iets met hem gedaan.
-James . Hallo . Wat hij met jou gedaan heeft.-"Nou nou, wees eens vriendelijker tegen mijn rechterhand ."
Rechterhand? Ik snap het niemeer.Wanneer ik bezig was alles op een rijtje te zetten duwde James me ruw van zich af.
Net wanneer ik wou grommen gooide Dean mij wat kleren ."Laten we onderhandelen zonder geweld Luna ."
-Whatever Dean-Ik veranderde terug in mijn mensen vorm en kleedde me aan . Het was een gewoon hemdje .
"Nou, waar wachten jullie op . Spreek ."
Ik keek nog even achter me om te zien of Alexander oke was. En ja iedereen was gestopt met vechten.
We gingen met zen alle naar Dean zijn kantoor . Ik keek even rond als het mis zou gaan ik een uitweg kan vinden.
Maar er was helaas geen andere uitgang dan de deur achter ons."Er is maar 1 uitgang en ik zei toch dat ik geen geweld ga gebruiken dus stop maar." Ik kan echt niet geloven dat James de rechterha...jawel , nu begrijp ik waarom hij zo raar deed. Hij heeft gelogen van hoe ik weerleeuwen moest uitschakelen en nu heb ik hun vermoord en als hij niet zo aandrong om toch mee te gaan met Calvin had ik Alexander nooit ontwaakt hebben. En van alle tijden die ik met Dean had doorgebracht zou James in DRIE hele jaren veel meer ernstige wonden hebben zoals alle poten kwijt , ogen eruit ,enz. Maar nee , hij kon na een uurtje twee weerleeuwen uitschakelen .
"Waarom James . Ik begin nu alles te snappen. Daarom wist Dean al gelijk dat ik mijn geheugen terug heb en daarom had hij alle portalen uitgeschakeld ." Ik keek naar zijn gezicht en ik zag gewoon een grijns .
"Snap je het niet, je mag wel machtig maar je bent zo dom als Blake." Ik gromde naar zijn opmerking maar hij negeerde het. "Weet je wat mijn taak was...zorgen voor de omega's . Ik ben het eerst geboren en ik moet voor die slappe bimbos zorgen. Nadat ik in cel was opgesloten had Dean een voorstel om zijn rechterhand te worden en ik heb het met beide handen aangenomen." Nadat hij dat zij ging hij arrogant naast Dean staan.
Maar ik weet dat hij dat niet meend. Hij speelde gewoon met zijn gevoelens en wanneer dit drama gedoe klaar is gaat hij hem vermoorden. Hoe veel ik James nu haat ik kan hem niet laten doodgaan .
"Dus , wat wil je van ons." Ik keek Dean recht in de ogen aan wanneer ik dat zei.
En hij zei "jouw."Oh dat is een red flag voor mij , ik zag naast mij een wachter met een geweer en zo snel als ik kan pakte ik het en schoot Dean in zijn hoofd. Ik zag nog in slow motion dat hij grijnsde.
Maar dan hell broke lose. En letterlijk, dit is de onderwereld. Iedereen was nog geschokt van wat er gebeurd was dus in die tijd maakte ik een portaal en greep Alexander, James en Dean naar mijn vader.
Waneer we terug waren zag ik mijn familie aan een tafel met meisjes en een prachtige vrouw. Het leek of als ik haar ergens van herkende. Al heel mijn leven lang. Ze kwam naar mij toe en omhelsde mij.
"Begroet je je moeder niet."
JE LEEST
powerful alpha female
Werewolf"wie zijn julie en wat doen julie hier" riep denk ik de alfa. "ik ben alfa Luna en ik daag jou uit voor jouw titel als alfa" "Jij, wilt mij uitdagen voor mijn titel, oh wicht ik zou maar snel wegrijden voordat je je nagel breekt tijdens het gevecht...