hoofdstuk 10

1.1K 45 2
                                    

Hij wil blijkbaar ook voor de titel vechten. Mmmm pech voor hem, hij gaat neer. Grommend komt hij op mij af. Serieus, domme zet. Ik stap opzij en duw hem met al mijn kracht tegen hun huis aan. Er zat een groot gat in.
Maar ik heb wel gewonnen want hij ligt bewusteloos.

"Luister weerwolven, ik ben julie niewe alfa. Julie geven mij respect en daarvoor krijgen julie respect van mij.
Mijn naam is Luna en julie zullen julie beta Vin gehoorzamen, BEGREPEN"
Mischien vinden julie mij te hard maar ik ben hun nieuwe alfa, ze moeten even wennen en dit is de enige manier hun mij te gehoorzame.

Na pijn preek sloot ik de alfa in een cel en de zoon in een random kamer zodat die kon afkoelen na zijn domme stunt.
Oke nu al de drama een beetje is afgekoeld gaan we naar the Howl Moon pack

Ughhh wat hou ik van auto rijden. We moesten een uur in de auto zitten, dat is net iets te lang voor me.
"hallelujah, we zijn er." Ik snelde de auto uit. Mijn broers moesten lachen om mijn 'kinderachtig gedrag' wat hou ik toch van mijn broers.

Ik werd mijn gedachten gehaald door een stem die behoort aan een man rond de 50. "wat doen julie op ons land, scheer julie weg of ik stuur mijn beste mannen achter jullie." Hij wees achter zich waar een 10 tal weerwolven staan. "Ik ga uw alfa uitdagen voor zijn titel. Ik weet wat voor fucked up alfa julie hebben, ik ga julie namelijk verlossen van die gast" Je zag op zijn gezicht dat hij twijfelde maar verbergde het met een grijns.
"Jij, gaat onze alfa uitdagen. Je bent maar een klein meisje dat zal je dood worden. Ik ga mijn lot niet in je handen leggen, omdat je iets goed in je leven wil doen, rogue" waarom irriteren al die weerwolven me. Voor de zoveelste keer, noem mij NOOIT een rogue. Bij dat viel ik hem aan. Ik heb hem bij de keel en riep tegen die nietsnutten. "Julie gaan me nu brengen naar die fucking klootzak die julie alfa noemen" Ze knikte geschokt dat zo een onschuldig uitziend meisje zo kan uitvliegen.

De alfa was zeker gemindlinkt want hij stond voor zijn huis klaar om te veranderen. Maar voor hij veranderde kijk hij met lust naar mij. Ik voelde me echt misselijk door hoe hij kijkt. Ik ging achter de boom en kleedde me uit om te transformeren in mijn wolfvorm en stond voor hem. Hij wou op mij springen maar ik ontweek. Terwijl ik naar rechts sprong, draaide ik me zo snel om dat hij geen tijd had om te reageren. Ik had hem al vast bij zijn nek en gooide hem in de lucht met behoorlijk wat kracht. Snel rende ik onder hem door en gooide hem zo hard ik kan tegen de grond. Ik hoorde een krak en lag levenloos op de grond. Maar ik wist dat hij niet dood was, ik had expres hem niet te hard op de grond gegooid zodat de grond niet in aanraking komt met zijn hersenen zonder hersencellen. Hij zou minimum een week in coma liggen.

Snel rende ik naar binnen om de Luna vrij te laten, ik wist niet in welke staat ze zou zijn. Toen ik voor haar cel kwam brak mijn hart om haar zo te zien door haar zielsverwant nog wel. Ze is zo dun dat je haar ribben door haar vuile T shirt kunt zien. Haar haren zijn vettig als iets, je zag dat ze al lang geen douche heeft genomen. Ze werd zoiezo meerdere keren geslagen en gemarteld.

Toen ze me zag spartelde ze naar achter ook al was ze al met haar rug tegen de muur. "Hey rustig, ik doe je niks. Gaat het." Omg serieus, gaat het. natuurlijk gaat het niet goe met haar bimbo.
"Oké vergeet die vraag, die klootzak van een alfa is uitgeschakeld. Hij zal je geen pijn meer doen" Ik ging naar haar toe en troke voorzichtig de ijzeren kettingen rond haar armen en benen kapot. Ze keek me geshockeerd en bang aan. Zeker omdat ze geen enkel gesis hoorde wanneer mijn hand in aanraking kwam met het ijzer en omdat ik dat ijzer met gemak kapot kreeg.

"Mijn zoontje... waar is mijn zoontje, ik moet naar hem toe." toen ze wou opstaan krimpte ze ineen door de pijn en omdat ze zoiezo al dagen niet meer heeft gegeten. "Hey rustig aan je zoontje is in goede handen, kom maar mee." ik sloeg mijn arm rond haar midel en hielp haar naar de living waar Devin haar zoontje heeft gezet.
De vrouw rende naar haar zoontje en knuffelde hem alsof het haar laatste was.

powerful alpha female Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu